Tosh Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvorfor synes alle broken sword 3 er bra? Jeg satt og spilte det litt og syntes det var grusomt kjedelig.. Mulig det bare er jeg som har konsentrasjon som en treåring, og må ha humor for å klare å følge med .. men .. gaah, jeg ga det en sjanse.. Og når jeg da hadde spilt i en .. 4 timer eller noe uten å save, og det kræsja.. var jeg nådeløs. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 "Fek" er et fint østfoldsk uttrykk som betyr noe sånt som 'rot'. :-) "Fekær med nå a?" (driver med nå da?) "Er bare fek med deg" (er bare rot med deg) osv. Pek og fek! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Takk for en god diskusjon! Er det muligheter til å laste ned de spillene sånn som Indiana Jones? De er jo alle 10år gamle, så det er teit hvis det er ikke muligheter der... Hva kalles sånn gamle spill som kan lastes ned og kommer fra dos alderen? abondeware aller noe sånn God jul Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Abandonware brukes om spill hvor rettighetshaver har forsvunnet, hvor ingen lenger sitter på rettighetene til det aktuelle spillet eller hvor rettighetshaver enkelt og greit har frasagt seg nevnte rettigheter (med andre ord, de har blitt 'abondened'). Et spill blir ikke automagisk abandonware bare fordi det er gammelt. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 For Gamer.nos oppfatning av Broken Sword 3, les her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=4296 Runaway: A Road Adventure kan du lese om her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=1483 Og likte du Escape from Monkey Island, bør du ta en titt på The Curse of Monkey Island, forgjengeren. Den er bedre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 var Escape 4'ern? den saug innigranskauen i forhold til 1-3 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 var Escape 4'ern? den saug innigranskauen i forhold til 1-3 Delte meninger, skjønner jeg... 1&2 var helt konge 3ern var ikke helt på høyden 4ern var et morsomt forsøk på å bringe serien i 3d, og jeg synes resultatet ble bra. De klarte å beholde essensen av MI humoren på en bra måte og, btw: Den lengste reisen er absolutt å anbefale. Morsomt å se at et norskt spill slår an så bra Historien er bra, også ... (likte meg best i arkadia jeg, altså ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke kødd med Monkey Island 3, det er jo det beste MI spillet! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nei nå får du jekke deg ned et par hakk.... MI3 er ikke i nærheten av MI og MI2. Det er et veldig bra spill - ja (ekstremt bra faktisk), men ikke på langt nær forgjengerne (og det sier litt om hvor bra Monkey Island I & II er) Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nostalgia: Leisure Suit Larry 2. Dette spillet står i min bok som fortsatt det beste adventure spillet. Tett etterfulgt av Maniac Mansion, Zak McKracken og Indiana Jones and the Last Crusade! Lenke til kommentar
<<Deslier>> Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 The Curse of Monkey Island, forgjengeren. Den er bedre. the curse of monkey island var utrolig bra..!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 selvsagt var 1-2 mye bedre, men 3'ern var konge den oxo Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Broken Sword I, II og IIIDune Zak Macracken and the Alien Mindbenders (og de nye spillene som fansen har laget) Phantasmagoria I & II Day of the Tentacle Maniac Mansion Beneath a Steel Sky Ecoquest I & II Full Throttle Gabriel Knight I, II & III Gold Rush The Longest Journey (snart kommer vel nummer 2 også) Grim Fandango I Have No Mouth and I Must Scream The Dig Conquest for Camelot Journeyman Project I & II King's Quest serien Bladerunner The Last Express Leisure Suit Larry serien Loom Bureau 13 Byzantine Adventures of Willy Beamish Tex Murphy serien Monkey Island serien Police Quest serien Prisoner of Ice Shadow of the Comet Sam & Max Hit the Road (snart kommer nummer 2) Discworld I, II og Noir Lost Eden Indiana Jones and the Fate of Atlantis Code-Name Iceman Simon the Sorcerer I & II Normality Star Trek: A Final Unity Space Quest serien A Mind Forever Voyaging (textbasert, men likevel) Syberia The Mystery of the Druids Runaway osv. osv Djeezez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå