kenneth74 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har lyst til å kjøpe meg et bilspill, men er ikke sikker på hva som er bra. Jeg har spilt Hot Pursuit 2 på PC, og er lei det spillet. Regner derfor ikke med at jeg vil ha det på XBox. Noen som vet om noe bra noe? PS: Jeg selger også mitt nye spill Halo, da jeg rett og slett ikke likte det noe særlig. Er ikke glad i skytespill. Spillet er 2 dager gammelt. Spilt en gang. Gi meg et tilbud dersom du vil kjøpe det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Project Gotham 2 skal vere det beste bil spillet til x-box... det er sikkert vert å pøve GOD JUL Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Liker selv colin mcrae 4 Ganske underholdende Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 rallisport challenge bør du nå kunen få ganske rimelig. utrolig festlig arcade-rally med digg grafikk Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Project Gotham Racing 2 er nok det beste Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Liker selv colin mcrae 4 Ganske underholdende Ja, det er etter min mening det beste bil-spillet til XBox. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 RB6 eller CS ( visst du har Live ). Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 NFS Underground (street racing på sitt verste >_<) Collin Mcrae 4 (temmelig realistiskt bilspill- rally) Project Gotham 2 (Gaterace/arcade) God Jul Lenke til kommentar
snikka Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 RB6 eller CS ( visst du har Live ). Ja. Driitrå kjøring i disse spillene Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg synes at projekt gotham racing 2 er det klart beste. en ting til: ikke selg HALO, det er helt konge. jeg fikk det for 1 år siden og jeg spiller det fortsatt. jeg likte det heller ikke så godtmed en gang men etter vert ble det et av de beste spilla jeg noen gang har spilt. så gi det en sjanse til Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 det er alltid noen som klarer å foreslå noe som trådstarter ikke engang spør om...? leser folk ikke topic eller? btw, project gotham 2 har vel fått supre anmeldelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå