Gå til innhold

dvdxcopy platinum

lure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke noe vits i å bruke DVDXCopy. Selv har jeg prøvd de fleste metoder inkludert DVD2One, DVD Shrink, Instant Copy, Nero Recode, CCE og Clone DVD.

CCE vil alltid gi best kvalitet, men det kan ta flere dager for hver film, særlig hvis du aldri har gjort det før. Jeg vil faktisk anbefale Nero Recode som det beste DVD-9 -> DVD-5 programmet. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si noe slikt om noe laget av Nero, men det er laget av samme fyren som lagde DVD Shrink, og re-encoder DVD'en istedenfor å bare downsample den, som betyr at Recode sjekkergjennom hele og lager optimal bitrate på scener med mye action etc. IC8 har lignende kvalitet, men lager ukompatible ifo filer hvis du fjerner noen av ekstramaterialene.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg prøver å kjøre Nero Recode 2 nå, og velger "copy entire DVD to DVD" men får feilbeskjed:

"Due to patent restrictions, MPEG-2 encoding/decoding/playback is not available. This feature can be added by installing the DVD-Video Plug-in".

Når jeg velger mer info, får jeg opplyst om at denne føler med Nero-pakka som standard. Jeg kjører for øvrig AnyDVD i bakgrunnen samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...