Person3414234 Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 En kompis av meg kom til meg igår, og sa at han hadde gamblet bort rundt 1500kr når han er 17år på et nettsted som er kalt gg.bet. Han spurte meg først om noe han kunne gjøre, jeg kom ikke på noe ifarta så da tenkte jeg at noen her hadde svar, hvordan kan han få tilbake penge sine viss han er 17år og gamblet under en alder av 18. Til min forståelse brukte han Visa fra DNB. Hvis det er noe han kan gjøre, hvordan gjør han det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 En kompis av meg kom til meg igår, og sa at han hadde gamblet bort rundt 1500kr når han er 17år på et nettsted som er kalt gg.bet. Han spurte meg først om noe han kunne gjøre, jeg kom ikke på noe ifarta så da tenkte jeg at noen her hadde svar, hvordan kan han få tilbake penge sine viss han er 17år og gamblet under en alder av 18. Til min forståelse brukte han Visa fra DNB. Hvis det er noe han kan gjøre, hvordan gjør han det? De pengene er nok long gone. Bare fordi han er under 18 år betyr ikke det at han kan få pengene sine tilbake. Man får se på dette som en dyr lærepenge, og at han ikke bør gjenta dette. Om han eventuelt sliter med å slutte så får man oppsøke profesjonelle. I utgangspunktet så kan du heller ikke motta gevinst når du er 17 år da du som oftest må legitimerer deg, og dersom du da bruker en annens identitet så er det å bruke falsk identitet og kan straffes. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 "Kompisen" din har jo signert på at han er over 18 år når han registrerte seg på nettsiden. Hannes tap. Hva var planen hans? Ta ut pengene visst han vant 10.000, mens om han tapte, så skulle han bare få de tilbake..? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå