Habazut Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Noen andre som har opplevd på nevnte modell.... eller andre for den saks skyld.... Sliter med at ladekabel ikke vil sitte skikkelig. Det skal ingen til for at den løsner litt. Prøvd med 3-4 ulike kabler, både original og billig-variant. Mini-jack pluggen. Å gå med headset, er utrolig irriterende. Setter inn pluggen.. har telefon i lomma... mister kontakt, dytter inn, funker en stund... liten bevegelse, ramler ut igjen (ikke løsner helt, men en ørliten millimeter eller så. Prøvd ulike headset Det er ikke noe skitt/støv i USB-kontakta... rensa den. Blåst rein (tror jeg da) begge plugger med egnet utstyr....... Ting varer jo ikke evig...... det vet jeg. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Har akkurat kastet min 3 måneder gamle A3 på grunn av ustabil kontakt i USB-C pluggen. Kjøpte en ny A8 som også viste tendens til de samme plagene. Mistet den etter 3-4 uker. Har nå enda en A8, men denne lader helt normalt. Endret 25. april 2019 av Professor Balthazar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå