Dragen Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Byttet clutch i november. Nå har bilen begynt å lage en klirrelignende lyd mens motoren er i gang, som forsvinner når jeg legger foten på clutch-pedalen (trenger minimalt med vekt på pedalen). Mistenker at det er clutchen eller utløserlager. En kamerat nevnte at begge deler skal ha blitt byttet når clutchen ble byttet ut et halvt år siden. Er det sånn at utløserlager blir byttet når man bytter clutch på verksted? Er det dårlige deler jeg har fått, i så fall? Eller dårlig arbeid? Skal innom verkstedet til uka, og vil reklamere på arbeidet/clutchen da jeg ikke føler helt for å gå ut med enda 11 000,- for å gjenta jobben etter kun 6 måneder. Endret 25. april 2019 av Dragen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Åssen bil/motor? Kan være svinghjul, lager i girkasse osv også, må ikke være clutchen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2019 Forfatter Del Skrevet 25. april 2019 Daihatsu Sirion 1.3 M3 2007. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Ingen som har noen formening om saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå