1G FSB Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) jeg har en wd 10000rpm harddisk elitegroup hovedkort s 478 har noen ett tips hvordan jeg kan formatere hele pakka som om den var ny? får masse blue screens når jeg installerer noe fra cd stasjonen for eks spill jeg har formatert hd og lakt inn win xp på nytt men det rettet ikke feilen hvordan skal jeg få hele pc`n som ny? alt formatert? har en dvd spiller en cd rom en cd brenner går ikke å installere fra noen av dem Endret 22. desember 2003 av 1G FSB Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Når du fjerner partisjonene på en disk skal den oppføre seg akkurat som en ny disk. Du gjør dette fra installasjonsprogrammet til XP. Hvis du har problemer så bør du kjøre diagnostics, bruk WD sine verktøy: http://support.wdc.com/download/index.asp Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 har fjernet partisjoner og brukt et wd verktøy verktøyet reparerte disken så jeg fikk formatert da var det problemet løst nå er det at hele systemet er ustabilt og jeg vil slette alt å lage ny har formatert og lastet win xp på nytt 100 ganger blir ikke noe forandring Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) høyre klikk på my computer trykk manage velg så disk managment, her kan du formetere å legge inn nye partisjoner som du vill, skall du bare formatere en partisjon holder det med å høyre klikke på partisjonen i my computer og så velge properties. Et tredje partisjons programm som partiton magig 8 foeks gjør det hele enda mer oversiktlig og "idiot" sikkert Om du skall slette os også, er det jo bare å boote med xp-2000 cden så får snart en meny der du kan slette å lage partisjoner så mye du vill Endret 22. desember 2003 av simalarion Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) høyre klikk på my computer trykk manage velg så disk managment, her kan du formetere å legge inn nye partisjoner som du vill, skall du bare formatere en partisjon holder det med å høyre klikke på partisjonen i my computer og så velge properties. Et tredje partisjons programm som partiton magig 8 foeks gjør det hele enda mer oversiktlig og "idiot" sikkert Om du skall slette os også, er det jo bare å boote med xp-2000 cden så får snart en meny der du kan slette å lage partisjoner så mye du vill høyre klikke og formatere i win xp da må jeg ha 2 harddisker har bare 1 stk kan ikke formatere den disken jeg er på inne i windows xp ................ nå har jeg formatert på vanlig måte for se om det har ordnett seg takk for svar og hjelp! Endret 22. desember 2003 av 1G FSB Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 1G FSB: Håper du også oppdatere windows og alle de andre driverne. Du kan og skjekke om det er en nyere bios til kortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå