Venn0x Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kan jeg bruke en sunbeam uv-katode på hvilken som helst inverter????? Noen som har erfaringer med denne katoden?..er den bra osv...? Lenke til kommentar
ziller_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Katodene fra sunbeam er bra de, Det er anbefalt å bruke samme merke på inverter som katode mener jeg, er ikke helt sikker. Jeg har brukt sunbeam katode på aerocool inverter. Endret 22. desember 2003 av ziller_ Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 oki...vel da bestiller jeg en 20 cm uv katode fra MP nå da ...ønsk meg lykke til får den vel ikke før uti januar uannsett.... Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 btw.....hvor i frakt sånn ca. ??? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 125kr frakt standard... 20cm, hvorfor ikke 30? lyser bedre til samme pris Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 125kr frakt standard...20cm, hvorfor ikke 30? lyser bedre til samme pris godt point:P....30 it is! Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kan jeg bruke en sunbeam uv-katode på hvilken som helst inverter????? Noen som har erfaringer med denne katoden?..er den bra osv...? Hei, jeg leste tråden din der du viste frem Q-TEC kabinettet ditt. Hvis du skal bruke den inverteren som fulgte med kabinettet så virker den med alle neonlys du får på microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå