Gå til innhold

Oneplus 7 - Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om man ikke kan se om man fikk en tildelt basert på status på produktet. Min ordre sier "Bestillingsvare" - og medmindre alle ordre sier det samme, så var nok 17:03 litt for sent. Endog er nr. mitt nesten 100 over andre her i tråden, så har ikke så stor tro på at det dukker opp noe annet enn mail om kansellering etter hvert.

Glemte helt av BankID verifisering, så gikk vel litt lengre enn jeg hadde på å betale. ;-)

Lenke til kommentar

Rakk du ikke kjøpe? - fortvil ikke

14. mai klokken 18.00 åpner det ordinære forhåndssalget med enda flere OnePlus-mobiler her på komplett.no. Også disse kan hentes fra klokken 14.00 under vårt event i Oslo 18. mai. Denne lørdagen kan du komme innom Komplett Pick Up Store ved Rådhuset for is, pølser og swags, og ikke minst får du en smugtitt på OnePlus 7. Fra klokken 14.00 kan forhåndsbestilte telefoner hentes, og det vil også være salg av nyheten. Fra klokken 12 vil det være servering av både ventepølser og is, og det vil være mulig å sikre seg swags fra OnePlus. 

Lenke til kommentar

Kjøpte min OP6 på Telia sin lansering, fikk jo med mye rart da og.. dekslene har jeg hatt mye glede av men baggen jeg fikk har bare ligget i skapet. Blir spennende å høre hva som er i boksen her.

Lenke til kommentar

Hvis vi får  toppmodellen med 12GB Ram og 256 GB Lagring så er den kun å få i Nebula blå stod det på en Indisk side. Men siden den er en Limited Edition kan det hende de har en helt annen farge enn noen av de som er lekket ut. Kan også hende at Spec på denne kan avvike og være enda bedre enn det som ellers kommer.

Har ihvertfall fått bekreftet at jeg får en Black Box fra Komplett og mitt ordrenummer sluttet på ...208

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...