technicality Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Jeg ventet vel med Android 10 oppdatering til det var snakk om at Android 11 kom snart fra Google, da hadde alt av bugs blitt luket bort. Blir nok å vente 4-6mnd denne gangen og Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Virker som det ble mindre buggs når jeg slo av "dark mode" Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Har rullet tilbake til 10 nå, et voldsomt styr å få det til. Og oneplus switch klarer ikke å gjenopprette instillingene fra oneplus launcher, som er viktigste tingen 😕 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Revolution skrev (1 time siden): Har rullet tilbake til 10 nå, et voldsomt styr å få det til. Og oneplus switch klarer ikke å gjenopprette instillingene fra oneplus launcher, som er viktigste tingen 😕 Hvordan gjorde du det? Har du root? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Måtte laste ned et downgrade image, som ble installert via local upgrades i settings->system update... Var veldig vanskelig å finne noe offisielt image fra oneplus, de har sluttet å liste denne telefonen på sidene sine. Brukte vel dette imaget: (Jeg har 7 PRO) https://oxygenos.oneplus.net/Fulldowngrade_wipe_18821_190425_0253_user_fix_revision_MP_release.zip Det nedgraderte til en eller annen eldre android 10 versjon, og factory resatte telefonen. Endret 31. mars 2021 av Revolution Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Virket som de har trukket Android 11 nå. https://www.reddit.com/r/oneplus/comments/mht0a9/i_was_seeing_the_android_11_update_till_yesterday/?utm_medium=android_app&utm_source=share 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Kan man bruke garanti på en telefon som er føkka grunnet oppdatering? Har tidvis også litt misfarging langs siden av skjermen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Ja du kan reklamere på det. Telefonen fungerer jo ikke. Men den blir bare sendt inn for en oppdatering. Om du reklamerer på samme feil 3 ganger så har du rett på ny mobil Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Har OTA for 11 dukket opp hos noen enda? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 19 hours ago, technicality said: Har OTA for 11 dukket opp hos noen enda? Jeg fikk til min 7 pro på søndag. Foreløpige inntrykk: De har endret touch-input/scrolle-hastighet på et vis som er litt uvant. Tror ikke jeg liker det, men kan være vanesak Auto-brightness fungerer dårligere enn før, flere ganger jeg må manuelt justere Fonten er endret til en tynnere variant. I utgangspunktet syns jeg den var fin, men kolon og semikolon er helt håpløst plassert så jeg byttet til Roboto igjen (hvilket var veldig enkelt via innstilling) 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Mixy skrev (14 timer siden): Jeg fikk til min 7 pro på søndag. Foreløpige inntrykk: De har endret touch-input/scrolle-hastighet på et vis som er litt uvant. Tror ikke jeg liker det, men kan være vanesak Auto-brightness fungerer dårligere enn før, flere ganger jeg må manuelt justere Fonten er endret til en tynnere variant. I utgangspunktet syns jeg den var fin, men kolon og semikolon er helt håpløst plassert så jeg byttet til Roboto igjen (hvilket var veldig enkelt via innstilling) Har de kvittet seg med det tullet her i 11'ern? (se bilde) er sånn minimer tastatur toggle som er evig på, under tastaturet. Irriterte meg som F når jeg gikk fra 9 til 10 Fikk varsel om at oppdatering lå klar nå idag, venter litt med å laste den ned tenker jeg... Spesielt siden de nylig gikk ut med en fiks Endret 21. april 2021 av technicality Trykkleif Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Fikk en update for noen dager siden. Er den trygg å legge inn? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 On 4/21/2021 at 10:38 PM, technicality said: Har de kvittet seg med det tullet her i 11'ern? (se bilde) er sånn minimer tastatur toggle som er evig på, under tastaturet. Irriterte meg som F når jeg gikk fra 9 til 10 Usikker på hva du mener her? Knapp for å legge ned tastaturet er da helt vanlig? 14 hours ago, MrLuni said: Fikk en update for noen dager siden. Er den trygg å legge inn? Den har ikke blitt noe bedre med update i mine øyne, men det er ikke så fatalt som mange forum skal ha det til heller. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) Mixy skrev (5 timer siden): Usikker på hva du mener her? Knapp for å legge ned tastaturet er da helt vanlig? Pga den så blir hele tastaturet forskjøvet opp, man kommer borti den i tide og utide. Samt er buggy, av og til henger knappene igjen til tross for at tastatur er borte, da får man ikke trykket på det som ligger under, feks på bildet. På gallery knappen Endret 27. april 2021 av technicality La til bilde Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Har omsider fått varsel om 11.0.0.2 kanskje like greit å vente litt til. 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 Sitat OnePlus announced they are aware of system stability and battery performance issues within OxygenOS 11.0.0.2 build for the 7 and 7T-series (which itself was a hotfix). A new build fixing those issues should roll out this month. https://forums.oneplus.com/threads/oxygenos-11-0-0-2-for-the-oneplus-7-pro-and-oneplus-7.1420066/page-286#post-23204732 https://forums.oneplus.com/threads/oxygenos-11-0-0-2-for-the-oneplus-7t-pro-and-oneplus-7t.1420069/page-310#post-23204735 Var visst lurt å vente ja 2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 Har gått tilbake til min Samsung Galaxy S9+ pga problemene som kom med OOS 11. Tviler på at min OnePlus 7T Pro noen ganger blir daily driver igjen Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 Fult mulig å nedgradere til 10. Men svakt at de har laget så dårlig oppdatering. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. mai 2021 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Problemet er at jeg har unlocked bootloader. Edit: Da har jeg fått nedgradert til OOS 10.0.13. Tror jeg selger telefonen nå Endret 15. mai 2021 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå