technicality Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Magnetar skrev (3 timer siden): Håper de forbedrer kameraet denne gangen! Det er det eneste som har hindret meg i å kjøpe 7t. Jeg kommer til å savne pop-up kameraet... Blitt vant til fullskjerm nå Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Samme for meg om det popper opp eller har et hull, bare bildekvaliteten blir bedre. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Det er jo ikke et dårlig kamera, bare ikke like bra som dem til 12k+ modellene. Speed er viktigst 1 Lenke til kommentar
Afrika Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 INGEN TELEFON UTEN IRRITASJONSMOMENTER... OnePlus 7T Pro McLaren Jeg er stort sett fornøyd med denne telefonen, men der er et par små irritasjonsmomenter. Telefonens Galleri samarbeider ikke med Google's Foto, noe som fører til at man ikke uten videre får tilgang til bildene som ligger der. Jeg måtte laste ned bildene til PC, og overføre de til Galleri. Unødvendig, men sånn var det. En annen ting som irriterer, og som jeg fortsatt ikke skjønner: Jeg har valgt SMS varsellyd fra egne lyder, som jeg la inn på telefonen. Dette fungerte som det skulle i begynnelsen, men helt uten videre ble varsellyden forandret til en helt annen. Jeg fant ut fra Innstillinger ---> Lyd og Vibrering ---> at SMS lyden plutselig var den som er Default under Varslingslyd og Vibrasjon. Uansett hva jeg valgte i SMS-ringetone og vibrasjon, så forble lyden den samme. Noen som har vært borti dette fenomenet, og har løsningen til meg? Kan jeg ha oversett noe, og tuklet det bort i en annen innstilling? Når det gjelder kamera, som mange har kommentert, så er jeg meget godt fornøyd Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Har hatt min oneplus 7 pro siden september 2019. Status bar øverst på skjermen har brent seg inn i skjerm panelet og batteriet begynner å bli dårlig. Lader 3 ganger hver dag nå. Noen som har tilsvarende erfaring med oneplus? Håpet telefonen skulle vare litt lengre. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Hatt min siden mai 2019, fortsatt 2 fulle dager batteri og ingen problemer med skjerm. Har aldri brukt warp charge, men ladet med 2A lader. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Tror jeg ville prøvd meg på en klage da.. Jeg har hatt min 7 Pro siden juni 19 , lader ca hver dag , men er ikke alltid det er nødvendig. Lada med warplader. Men , jeg har stort sett lada mellom 20-80%. Ingen feilslag i det hele tatt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Hatt min 7T Pro i ca et år. Føles som batteriet er blitt litt svekket Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 11 hours ago, MiRaCL said: Har hatt min oneplus 7 pro siden september 2019. Status bar øverst på skjermen har brent seg inn i skjerm panelet og batteriet begynner å bli dårlig. Lader 3 ganger hver dag nå. Noen som har tilsvarende erfaring med oneplus? Håpet telefonen skulle vare litt lengre. Hatt min 7 Pro siden juni 2019, og batteriet fungerer fortsatt godt her. Holder fint en dag med relativt mye bruk. Ingen innbrenning. Ladet med warp-laderen stort sett hver natt. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Android 10 eller oxygen 10 var skuffende... Alle disse små tweaks som bl.a kronisk påskrudd minimer tastatur knapp i bunn... Hva tenkte de med. Og hvorfor i helvete er alle appene kronisk i dark mode Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Tja nå begynner min 7Pro og få sånn klikke lyd i skjermen som jeg ser på OP sitt forum tydeligvis flere har =/ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Min 7T Pro blir strax 1år nå til jul. Fortsatt fantastisk mobil. Batteriet er pittelitt dårligere, men fortsatt bra. Men det er forventet. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Om den lever så beholder jeg nok OP7pro til 5g er bygget ut iallefall, er godt fornøyd med den Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Fikk nye update nå.. Ouch... Bugs meg her og der. Og batteriet slukes Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Hvordan er Bluetooth. Her har den alltid vært so-so spesielt ved tilkobling til bilen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Fjernet WebView fra mobilen og da funker den fint igjen. Ingen problemer med blåtann her. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Fått oppdatert min Oneplus 7T Pro til OS 11. Fy faen så bugga. Ofte skjermen ikke går på når jeg skal bruke telefonen Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Siste oppdatering har ødelagt hele telefonen. Fjernet night mode, skjermen er sikkert 50% lysere nå uansett. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Lurer faktisk på om jeg blir nødt til å kjøre garantisak etter siste oppdatering! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Like greit at jeg ikke har fått oppdatering skjønner jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå