Complexity Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 (endret) Syns oneplus prisene kryper farlig mye oppover. Xiaomi mi 9 koster f.eks fra ca 5500,- og har mye bra å by på, så jeg håper oneplus 7 basis utgaven kan konkurrere med denne på pris/kameraoppsett osv. Oneplus var jo ute (i fjor?) og sa at 5G chippen var så dyr at man måtte forvente minst 2000kr ekstra for 5G utgaven (som jeg antar er PRO varianten) Så den med 4G havner nok på rundt 5000 som Oneplus 6T kosta når den kom. Endret 26. april 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 En telefon i dag med 5G er vel helt meningsløst. Da hadde jeg heller ventet et par år 4G er mer en godt nok pr dags dato Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Har heller ingen intersse av 5g. Håper ikke de tvinger deg til og betale for det, for og få bedre skjerm, å kamera. Lenke til kommentar
minim Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 En telefon i dag med 5G er vel helt meningsløst. Da hadde jeg heller ventet et par år 4G er mer en godt nok pr dags dato Hva er det du sier? Vil du ikke ha muligheten til å bruke opp kvoten din på 2min istede for5 min Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Hva er det du sier? Vil du ikke ha muligheten til å bruke opp kvoten din på 2min istede for5 min Merker neppe så mye på hastigheten i daglig bruk, men er mye raskere respons. Så man får bare oppdatert facebook noen millisekund raskere Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Hva er det du sier? Vil du ikke ha muligheten til å bruke opp kvoten din på 2min istede for5 min Kvoten blir ikke brukt opp noe raskere. Datamengden du laster ned blir ikke større av at hastigheten går raskere ? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Display: OnePlus 7 PRO får den beste karakteren panel-eksperten DisplayMate som gir den gi: A+! Dette er den høyest mulig karakteren man kan få. Her er et bilde tatt med OnePlus 7 PRO kamera. Med 3 x zoom: image upload Lenke til kommentar
minim Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Kvoten blir ikke brukt opp noe raskere. Datamengden du laster ned blir ikke større av at hastigheten går raskere ? Det var derfor jeg ordla meg som jeg gjorde med at du med 5g får MULIGHETEN til å bruke opp kvoten raskere Lenke til kommentar
minim Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Merker neppe så mye på hastigheten i daglig bruk, men er mye raskere respons. Så man får bare oppdatert facebook noen millisekund raskere Er det ikke noe med at de får bedre kapasitet pr. Basestasjon også? Nå er det vel en flaskehals med 4G baser med mange tilkoblede enheter. Jeg hadde et års tid med 4G nett i huset til jeg fikk fiber siden telenor bare tilbydde 2-3mbit her og det var faktisk ok ping til å spille med samt at jeg hadde stabile 80ish Mbit. Fiber er en annen verden og det er nok 5g også. Det var igrunnen ment som en spøk Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Ser ut som Telia skal selge OP7 Pro : https://www.telia.no/oneplus/ Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Komplett selger 50 stk OP7 Black box limited edition , Torsdag 9. mai klokken 17.00 : https://www.komplett.no/kampanje/87672/oneplus-blackbox Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Kan jeg tippe en pris på 10k for limited edition pakken? ? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Da er endelige bilder lekket til pressen. Pro versjon i sort: (Pop up front kamera) Spesifikasjoner: Endret 2. mai 2019 av sir-alex 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Popup kamera er vel dreperen for mange tenker jeg Lenke til kommentar
minim Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Popup kamera er vel dreperen for mange tenker jeg For å ikke snakke om manglende moderne ansikts opplåsing Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 For å ikke snakke om manglende moderne ansikts opplåsing Nesten så det frister å gå for OnePlus 7, vanlig versjon. Ikke PRO. Da er kamera over display, sikkert ansiktsgjenkjenning som på 6ern. I tillegg har den større batteri, men mindre skjerm osv osv. da. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 For å ikke snakke om manglende moderne ansikts opplåsing Vanlig kamera fungerer mer en godt nok for mannen i gata Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Nesten så det frister å gå for OnePlus 7, vanlig versjon. Ikke PRO. Da er kamera over display, sikkert ansiktsgjenkjenning som på 6ern. I tillegg har den større batteri, men mindre skjerm osv osv. da. Den vanlige høres jo veldig ut som en 6T med 855 prosessor og zoomlinse. Men ikke noe galt i det. 6T vant jo Phone of the year award hos MKBHD i 2018 så ikke vits å fikse noe som funker. Oneplus starter jo også med lav pris og kjører aldri tilbud så bare å kline til på release. Endret 3. mai 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Men ikke noe galt i det. 6T vant jo Phone of the year award hos MKBHD i 2018 så ikke vits å fikse noe som funker. Ikke noe vits i å finne opp hjulet på nytt heller. Men ja, blir nok først om 1 eller 2 år at man ser neste store sprang innen mobil. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Om specs stemmer så er vanlig 7 mest interessant. Stort batteri og moderat skjermstørrelse burde gi god brukstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå