MobilNerd Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Da er automatisk lysstyrke hos meg blitt bedre. Fortsatt ikke fantastisk, men mye mer brukbart enn tidligere ? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 MobilNerd skrev (13 timer siden): Da er automatisk lysstyrke hos meg blitt bedre. Fortsatt ikke fantastisk, men mye mer brukbart enn tidligere ? Kan ikke si jeg ser det samme her. Skjermen dimmer fortsatt ned i hytt og gevær. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) MobilNerd skrev (På 19.11.2019 den 23.45): Ny oppdatering ute ? Har fortsatt ikke fått den. Sitter med 10.0.1.GM21BA Som også er den siste her. Hvor finner jeg nyeste versjon? https://oneplusupdates.com/device/oneplus-7 pro Endret 22. november 2019 av kimare Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 teitur skrev (4 timer siden): Kan ikke si jeg ser det samme her. Skjermen dimmer fortsatt ned i hytt og gevær. Rart. Her er den så bra at jeg faktisk har den på auto nå ? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Ja etter siste update nå er auto brightness endelig perfekt!! Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) Lurer på en ting her. Og det om jeg skal kjøpe en ny mobil eller reklamere på den jeg har nå? På min ett år og fire måneder gamle Compact 2 så går batteriet fort ned. Sikkert fordi jeg har en ekstrem skjermbruk, men likevel. Kjenner til folk som bruker mobilen eller nettbrettet like mye som meg, og batteriet varer i et par år før tingen blir skiftet ut . Endret 29. november 2019 av tsetsefluen Postet i feil tråd Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Må ha ny tlf asap, og har sett på 7t lenge, men nå får man jo p30 pro til 5,7k! Er folk fornøyde eller gå for huawei. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 -UN9XJG4V skrev (7 timer siden): Må ha ny tlf asap, og har sett på 7t lenge, men nå får man jo p30 pro til 5,7k! Er folk fornøyde eller gå for huawei. Jeg ville ikke gått for Huawei. Har hatt begge og OnePlus gir en mye bedre opplevelse Lenke til kommentar
-UN9XJG4V Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 2 hours ago, MobilNerd said: Jeg ville ikke gått for Huawei. Har hatt begge og OnePlus gir en mye bedre opplevelse Eneste som gjør at jeg vil ha Huawei er at den er vann og støvtett. Sett på tester av 7t at den duger dårlig i vann. Ellers virker jo oneplus helt klart bedre på alle områder utenom kamera kanskje? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 7T er en telefon som failet bend test. Aldri kjøp sånne telefoner. Bedre å gå for 7, 7 pro, eller 7T Pro. 7 ble nylig solgt til 5k hos elkjøp i en kundekampanje. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 -UN9XJG4V skrev (3 timer siden): Eneste som gjør at jeg vil ha Huawei er at den er vann og støvtett. Sett på tester av 7t at den duger dårlig i vann. Ellers virker jo oneplus helt klart bedre på alle områder utenom kamera kanskje? Det stemmer lite med det jeg har sett av tester. OnPlus har ikke IP sertifisering fordi de ikke ønsker å betale for det. Men er likevel vanntett som andre telefoner. Uansett vil du ikke få noe på garanti ved vannskader hvis ikke Huawei har endret praksis. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Da var 10.0.3 tilgjengelig i Oxygen Updater. See bare ut til å inneholde sikkerhetspatch fra november og bugfixer. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Flere som ikke får "coop-pay" til å fungere på 7T Pro til å funke? Får opp melding at Coopay ikke kan brukes på enheten. Det funka når jeg hadde 10.0.3. Etter jeg oppdaterte til 10.0.4 skjedde dette. Nå har jeg 10.0.5, og det funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Noen som vet hvilket symbol/varsel det er? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Fikk endelig VOLTE på ice, etter siste oppdatering:) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Har hatt en 7t pro nå i 2 uker. Merker det kommer striper i skjermen av bare negler! Samme som ble sett på Galaxy Fold. Har prøvd å gnikke det bort men det funker ikke. Noen som har erfaring? Kan jo ikke være så latterlig at det blir striper i skjermen av negler? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Følger med plastikk screen protector som er på fra fabrikken, vurdert å ta den av? Endret 2. januar 2020 av Revolution Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Helt ærlig. Kom faktisk på det selv. Men ja det er plastikk på ja. Merket det ikke en gang! Imponert. Følger med plastdeksel og usynlig screenprotect. Onepluss ftw. 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 (endret) MrLuni skrev (På 2.1.2020 den 13.33): Helt ærlig. Kom faktisk på det selv. Men ja det er plastikk på ja. Merket det ikke en gang! Imponert. Følger med plastdeksel og usynlig screenprotect. Onepluss ftw. Haha yup det er det. Er ikke den beste skjermbeskytteren de har satt på i plast, men den kan du fint bytte ut på et senere tidspunkt hvis det trengs. Har selv en Oneplus 7t som jeg er storfornøyd med, men det samme skjedde med den påførte skjermbeskytteren hos meg. Har nå bytta den ut med en panzer skjermbeskytter som gjør at skjermen ser helt ny ut igjen og ikke får riper i seg like lett. Ellers digger jeg så og si alt med denne telefonen alt fra OxygenOS , 90 hz skjerm, bra kamera, lynrask i bruk(best på så og si alle benchmark tester), lynrask lading og egentlig bare en fryd i bruk. Har gått i en del cod mobile etter at jeg kjøpte denne ja! Kommer garantert til å beholde denne telefonen i flere år. Endret 17. mars 2020 av Iterion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå