kimare Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 7t er jo levert med Android 10 Handler ikke om Android 10, men hvordan aktivere voLTE. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Min erfaring med 6 og 7 pro er at bilde rikke alltid er skarpe og når ungen beveger seg så er den for treg til å ta bilde at ungen blir ute av fokus og noe blurry. Bortsett fra det er det god telefon. Det er dessverre et problem på de fleste mellomklassemobilene. OP7 skal vel være i øvre skiktet av mellomklasse, men på kamerabiten har de fortsatt en vei å gå. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Flere og flere anmeldelser sier at kameraet og software begynner å bli meget bra. Ikke Pixel og Iphone 11 bra, men i sjiktet under disse. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Etter oppgradering til 10 for en stund tilbake har jeg slitt litt med at mobilen går i svart. Skjermen våkner ikke av knapp eller telefonsamtaler. Den durer og fortsetter eventuell avspilling av musikk, men må altså tvinges av/på. Er det noen fler som opplever dette? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Etter oppgradering til 10 for en stund tilbake har jeg slitt litt med at mobilen går i svart. Skjermen våkner ikke av knapp eller telefonsamtaler. Den durer og fortsetter eventuell avspilling av musikk, men må altså tvinges av/på. Er det noen fler som opplever dette? Hvordan tvinger du den av/på om den ikke reagerer på knappetrykking? Kverulerer ikke, genuint ikke sarkastisk spørsmål Endret 11. november 2019 av technicality Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Holder inne av-knappen i maange sekunder. Slipper, og trykker på nytt og da starter den. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Holder inne av-knappen i maange sekunder. Slipper, og trykker på nytt og da starter den. Ah, skjønner. Jeg kom egentlig frem til å vente med oppdatering til det har gått litt tid og barnesykdommer har blir kurert. Men kan det være noe annet som ikke lar telefonen vekke? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Har veldig få problemer. Kun automatisk lysstyrke som er problem på min nå. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Samme her, auto brightness er helt på bærtur. Ellers er tlf overraskende feilfri. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Elkjøp har begynt å selge One Plus https://www.elkjop.no/catalog/mobil-og-gps/no_mobiltelefoner/mobiltelefon?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3D_A2sGQV5gBcAAAFDb1c2st6B%26discontinued%3D0%26ManufacturerName%3DOnePlus%26online%3D1%26%40Sort.ViewCount%3D1&PageSize=12&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&CategoryName=no_mobiltelefoner&CategoryDomainName=store-elkjop-ProductCatalog#filter-sidebar Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Mye kortere lenke: https://www.elkjop.no/search?SearchTerm=oneplus&search Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 tingo skrev (8 timer siden): Mye kortere lenke: https://www.elkjop.no/search?SearchTerm=oneplus&search Mye raskere å trykke på den...? Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) Feil tråd Endret 15. november 2019 av Sharpings Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Er det noen her som har gått fra Pixel 1 og kan si noe om hvordan kameraet er sammenlignet med den? Går jeg ned i kamerakvalitet hvis jeg går fra Pixel 1 til 7T? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Ny oppdatering ute ? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Hva er endringene der? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Changelog System Optimized the standby power consumption Optimized the expanded screenshot feature Optimized the Bluetooth connectivity in the automobiles Improved the translation accuracy Optimized overall communication (network, phone calls, mobile data) performance Optimized charging performance with the third-party chargers Fixed the blank screen issue Fixed fingerprint icon animation issue Fixed the volume issue with AirPods Fixed the black bar issue while charging or playing a video Updated Android security patch to 2019.10 Improved system stability and general bug fixes Camera (7 Pro) Optimized the performance of Super Stable feature in the Video for the Camera app Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Så mye. Har tenkt til å kjøpe 7T snart. Godt å vite at de er flinke til å oppdatere. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Magnetar skrev (48 minutter siden): Så mye. Har tenkt til å kjøpe 7T snart. Godt å vite at de er flinke til å oppdatere. Er iPhone mann egentlig, men angrer ikke på OnePlus kjøpet. Veldig bra Android telefon. Har 7 pro. Skulle jeg kjøpt i dag tror jeg også at jeg hadde valgt 7t ? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 MobilNerd skrev (17 timer siden): Ny oppdatering ute ? Tru om de har glemt 6t.. har ik fått oppdatering siden august ish.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå