schnoog Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Når jeg fikk android 10 update fikk jeg også volte ikonet øverst. Har selv onecall. Tror ikke det er noe man trenger aktivere selv. Når din operatør har volte på plass vil det skje automatisk. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Når jeg fikk android 10 update fikk jeg også volte ikonet øverst. Har selv onecall. Tror ikke det er noe man trenger aktivere selv. Når din operatør har volte på plass vil det skje automatisk.OneCall bruker vel Telia sitt nett. Telia har godkjent OnePlus for VOLTE i sitt nett. OnePlus er ikke klargjort for Telenor sitt nett. Hyggelig om dette er på plass med Android 10. Fint om noen med Telenor kan bekrefte. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Noen som har 7T pro og kan bekrefte at trikset som kunne brukes 7pro for å aktivere VOLTE funker på 7pro? Snakker da om telenor sitt nett. Telia støtter det allerede. Mener at Telenor Sverige støtter volte på oneplus. Idiotisk at norkse telenor ikke gjør det. Eneste grunne til at jeg ikke har kjøpt 7T pro enda.. Og AOD skjerm. 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Nye oppdateringen har gjort standard appene mye dårligere, SMS appen viser nå meldinger med 50% bredde av skjermen, så alt blir bare en lang tekstbreak. Timer appen viser ikke i notifications, og den vekker ikke telefonen annet enn å pipe. Før kunne man slå av timeren uten å åpne telefonen. Endret 26. oktober 2019 av Revolution Lenke til kommentar
technicality Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Nye oppdateringen har gjort standard appene mye dårligere, SMS appen viser nå meldinger med 50% bredde av skjermen, så alt blir bare en lang tekstbreak. Timer appen viser ikke i notifications, og den vekker ikke telefonen annet enn å pipe. Før kunne man slå av timeren uten å åpne telefonen. Android 10 altså? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Ja, vil si det så langt er en regresjon. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Nye oppdateringen har gjort standard appene mye dårligere, SMS appen viser nå meldinger med 50% bredde av skjermen, så alt blir bare en lang tekstbreak. Timer appen viser ikke i notifications, og den vekker ikke telefonen annet enn å pipe. Før kunne man slå av timeren uten å åpne telefonen. Da tror jeg du har noe galt med din oppdatering. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Eneste problem hos meg etter update er auto brightness som er helt på bærtur til tider. Telefonen er merkbart kjapperer og smoothere. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Eneste problem hos meg etter update er auto brightness som er helt på bærtur til tider. Telefonen er merkbart kjapperer og smoothere. Auto brightness er absolutt noe de må få til snart. Tro om dette funker på de eldre telefonene... Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) Mistenker at det sitter en billig lys-sensor på oneplus 7. Endret 27. oktober 2019 av schnoog Lenke til kommentar
kimare Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Noen som har 7T pro og kan bekrefte at trikset som kunne brukes 7pro for å aktivere VOLTE funker på 7pro? Snakker da om telenor sitt nett. Telia støtter det allerede. Mener at Telenor Sverige støtter volte på oneplus. Idiotisk at norkse telenor ikke gjør det. Eneste grunne til at jeg ikke har kjøpt 7T pro enda.. Og AOD skjerm. Vet det er brukere som har klart å aktivere VOLTE. Jeg regner med å få i løpet av uka. Kommer da til å prøve å aktivere dette på denne. Tilbakemelder om og evt hva som fungerer. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg har en OP7P 12/256 (privat) som jeg var godt fornøyd med, men fikk velge mellom en iPhone 7 pro og en Note 10 plus som firmatelefon. Må si at 7P føles generelt sett mye bedre en 10 plus som jeg har nå. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg har en OP7P 12/256 (privat) som jeg var godt fornøyd med, men fikk velge mellom en iPhone 7 pro og en Note 10 plus som firmatelefon. Må si at 7P føles generelt sett mye bedre en 10 plus som jeg har nå. iPhone 7 pro? 1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Vet det er brukere som har klart å aktivere VOLTE. Jeg regner med å få i løpet av uka. Kommer da til å prøve å aktivere dette på denne. Tilbakemelder om og evt hva som fungerer. Det hadde vært supert! Venter spent på tilbakemelding. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Det hadde vært supert! Venter spent på tilbakemelding. Fungerer som ei kule med denne. OxygenOS Android 10 Open Beta 1 for the OnePlus 6 and OnePlus 6T Lenke til kommentar
bbios Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Fungerer som ei kule med denne. OxygenOS Android 10 Open Beta 1 for the OnePlus 6 and OnePlus 6T Må du være på Android 10 beta ? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Fungerer som ei kule med denne. OxygenOS Android 10 Open Beta 1 for the OnePlus 6 and OnePlus 6T Se der ja! Og du har 7T pro? Linken er for 6ern. Men regner med at det bare er å installer apken linket og gjøre som guiden sier Et steg nærmere å bestille 7T pro da Lenke til kommentar
kimare Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Må du være på Android 10 beta ?Aner ikke. Se der ja! Og du har 7T pro? Linken er for 6ern. Men regner med at det bare er å installer apken linket og gjøre som guiden sier Et steg nærmere å bestille 7T pro da Er på 7 Pro. Siden dette fungerer både på 6 og 7 Pro vil det overraske om det ikke fungerer på 7T-telefonene. Endret 2. november 2019 av kimare Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 7t er jo levert med Android 10 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå