MobilNerd Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Har folk fått android 10 ? Mange bugs ? Jeg har ikke lagt merke til noen. Automatisk lysstyrke funker fortsatt ikke veldig bra, men.... Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Fikk du update OTA ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Bugs i beta 2: - Android auto fryser i bilen. Skjermen kan ikke trykkes på - telefonen bytter mellom lys og mørk tema som den vil Siste skal være fikset i endelig utgave:). Veldig fornøyd med telefonen så langt. Veldig snappy Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Fikk du update OTA ? Nei. Jeg var på beta så måtte gjøre det "manuelt" ?. Det er jo fryktelig enkelt så det kan alle gjøre ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Har man beta må man resette telefonen for å få ned. Jeg bruker Oxygen updater til å laste ned. Installerte og satt telefonen opp på nytt. Husk å ta backup først så man kan bare hente tilbake. Litt rart at de ikke tillater oppdatering fra beta til full utgave slik som i f.eks IOS, men jaja. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Jeg har hørt det kommer oppdatering for å komme ut av beta og på final Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Dere som bruker samsung watch og samsung wearables klikker ( appen fryser ) så funker det å deaktivere(avinstallere) samsung pay så funker det som før. Ellers har jeg ikke funnet noen andre bøgs, eneste som irriterer meg er veldig lav lyd når man ser på netflix med trådløse ørepropper, flere testet. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Veldig lav lyd med bluetooth headset hos meg også. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har OnePlus bullets 2 wireless. Bra lyd i de. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Har B&O H9i. Ikke problemer med lyd Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Noen som har fått 10.0.1 update? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Noen som har fått 10.0.1 update? Nei. Håper den fikser det eneste jeg plages med. Automatisk lysstyrke på skjermen ? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Nei. Håper den fikser det eneste jeg plages med. Automatisk lysstyrke på skjermen ?Tvilsomt, ser ikke sånn ut her i alle fall. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Jeg fikk 10.0.1 på min 7Pro via updater appen Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Ingen OTA enda? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Bare bruk oxygen updater appen, fungerer helt fint. Lenke til kommentar
gurka Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Noen som har 7T (Pro) og kan si noe om software til kameraet? (mulig det er nokså likt 7 pro) Enkelte tester viser utfordringer med video, skarphet ved bilder og nattmodus til kameraet. Samt at batteriet ikke holder så lenge som konkurrentene. Stoler derimot mer på dere som faktisk har prøvd telefonen, enn tester på nettet Resten virker til å være top notch. Vurderer å bytte fra Samsung og prøve 7T-serien til oneplus. Samsung har god software(synes jeg), men Exynos virker ikke til å være i nærheten av snapdragon. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Min erfaring med 6 og 7 pro er at bilde rikke alltid er skarpe og når ungen beveger seg så er den for treg til å ta bilde at ungen blir ute av fokus og noe blurry. Bortsett fra det er det god telefon. 3 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Er det noen som har forsøkt å aktivere VOLTE i Telenor sitt nett med denne metoden? https://www.getdroidtips.com/how-to-enable-volte-and-vowifi-on-oneplus-7-pro/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå