Kennet_H Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Hvis du laster ned oxygen updater i playstore, så får du oppdatert. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Noen som har vanlig Oneplus 7 da? Ikke pro? fornøyd? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Har hatt min vanlige Oneplus 7 i et døgn og jeg er ekstremt fornøyd. Fantastisk skjerm, lynkjapp og smooth i bruk, perfekt størrelse, gode stereo høyttalere, veldig bra batteritid, og bra kamera. Synes den framstår som et bedre kjøp enn Pro. (bedre batteritid og mindre størrelse). Btw, hvordan får jeg aktivert Volte/wifi tale? Har Onecall som operatør. 1 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Har hatt min vanlige Oneplus 7 i et døgn og jeg er ekstremt fornøyd. Fantastisk skjerm, lynkjapp og smooth i bruk, perfekt størrelse, gode stereo høyttalere, veldig bra batteritid, og bra kamera. Synes den framstår som et bedre kjøp enn Pro. (bedre batteritid og mindre størrelse). Btw, hvordan får jeg aktivert Volte/wifi tale? Har Onecall som operatør. Onecall støtter for tiden ikke 4G Tale / VoLTE til OnePlus. https://onecall.no/artikler/4gtale Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 På låse skjermen går det å drage ned hurtig meny for å slå av og på Wi-Fi å sånt hvordan slå av det valget? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Trykk på blyant symbolet, så kan du velge hva du ønsker snarvei til der. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Tror ikke det er mulig å fjerne at man kan trekke ned hurtigmenyen fra lockscreen. Syns det er irriterende selv. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Prøvde spørre onecall når Volte support ville komme, men de kunne ikke fortelle meg dato, bare at det kommer. Noen som vet når ? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Hallo smarte oneplus 7 pro eiere, blinkende flash for varslinger. Eksisterer det på oneplusen? Noen app tips evt? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Vurderer å bytte tilbake til Android etter 2.5 år med IOS. Ser da på Oneplus 7 Pro. Er pr nå 2 ting som holder meg tilbake fra å bestille. 1. Er kamera bedre en reviews sier mtp på alle kamera fiksene siste tiden? 2. Støtte den voLTE / 4G tale i Telenor sitt nett(snakket med telenor og de støtter ikke oneplus, men virker det uansett)? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Vurderer å bytte tilbake til Android etter 2.5 år med IOS. Ser da på Oneplus 7 Pro. Er pr nå 2 ting som holder meg tilbake fra å bestille. 1. Er kamera bedre en reviews sier mtp på alle kamera fiksene siste tiden? 2. Støtte den voLTE / 4G tale i Telenor sitt nett(snakket med telenor og de støtter ikke oneplus, men virker det uansett)? DinSide har nylig oppdatert sin test med bilder tatt med siste oppdatering og ser ut til å ha veldig lite å klage på.Siste oppdatering hade med VoLTE støtte for Telenor Sverige, men det støttes ikke i Norge. Umulig å si om/når det støttes hvis ikke Telenor kan svare på ev planer. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Besillte jeg, så får det bare gå som det går Batteriet et helt håpløst på iphone 7+ jeg benytter nå. Hadde egentlig planer om å vente iphone max modell eller pixel 4xl, men trenger ny tlf nå. Litt dumt at nesten alle reviews slakter kamera, men veldig få lager follow up etter de siste patchene,. Telenor kunne ikke gi meg noen info når jeg snakket med dem før i dag. De sa vel noe i den duren at de må få info fra oneplus for å legge til støtte, men tipper det er mer at de selv ikke selger merket. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Mangel på 4g tale blir vel stort når 3g nettet blir skrudd av? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Onecall skulle snart få volte support, ingen dato ble oppgitt da. Lenke til kommentar
ziper Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Tror ikke det er mulig å fjerne at man kan trekke ned hurtigmenyen fra lockscreen. Syns det er irriterende selv. hvis du rooter tlf så kan du installere RENOVATE ICE som har støtte for å deaktivere dette. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Noen som vet hvor i Oslo man kan få tak i skjermbeskytter til mobilen? Skulle gjerne trengt det asap siden jeg skal på ferie neste uke. Den som er satt på fra factory begynner å bli skrapa til helvete. Har også oppgradert til 9.5.10 ? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 (endret) DinSide har nylig oppdatert sin test med bilder tatt med siste oppdatering og ser ut til å ha veldig lite å klage på. Siste oppdatering hade med VoLTE støtte for Telenor Sverige, men det støttes ikke i Norge. Umulig å si om/når det støttes hvis ikke Telenor kan svare på ev planer. Telenor Sverige har begynt å selge OnePlus nå så det er nok derfor de har fått VoLTE-støtte der. Det kommer nok ikke her før Telenor Norge begynner å selge OnePlus er jeg redd men ikke umulig det skjer nå som de har begynt å selge OnePlus i utlandet. Endret 2. august 2019 av Hedonism Lenke til kommentar
teitur Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Noen flere enn meg som bruker Ruter reise, og kan si om den fungerer? Omtrent siste uka har ikke søk, eller "i nærheten" fungert hos meg. Jeg tror kanskje det var etter siste oppdatering (9.5.11) at problemet oppsto. På min gamle S8 fungerer appen som den skal. Jeg har prøvd å reinstallere appen fra Google play, noe som bare gjorde appen helt ubrukelig, da feilen fortsatt er der, men favorittene (som faktisk fungerte) ble slettet. Testet også forrige versjon av appen med samme resultat. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Godt fornøyd med telefonen, men synes bilder ofte er veldig ute av fokus. Noen andre som har lignende problemer? 7 pro 12gb ram, 256gb lagring. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Godt fornøyd med telefonen, men synes bilder ofte er veldig ute av fokus. Noen andre som har lignende problemer? 7 pro 12gb ram, 256gb lagring. Tørker du av linsa før du tar bilder? Veldig mange har fett fra fingern på linsa og det kan ødelegge bildet og forvirre fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå