Christoffero89 Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Har sett lit mer om dette og viser seg at linsen er 2.2 optisk zoom på 13 mp som zoomer inn og blir 3 x 8mp. Hadde det ikke vært bedre å hatt ren 2.2x zoom på 13 mp? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Produsenten har vel dette på plass.. Tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Det har jo ingenting med OnePlus å gjøre, det har kun med Telia, Telenor og ICE. Det er sannsynligvis konfigurasjons parametere som må legges inn i SIM kortet. Endret 2. juni 2019 av Revolution Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Det har jo ingenting med OnePlus å gjøre, det har kun med Telia, Telenor og ICE. Det er sannsynligvis konfigurasjons parametere som må legges inn i SIM kortet. Nei. Produsent trenger specs fra operatørene, så blir dette bakt inn i en oppdatering. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Tips til dere som har Oneplus 7 pro. Se denne filmen og test ut kamera til Google. Jeg har prøvd og det funker helt fint. https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=HtXylqaXVWQ Endret 3. juni 2019 av King_Canute Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Bildene hadde stygg gul tint over seg. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Bildene hadde stygg gul tint over seg. Tror han har brukt en gcam versjon som ikke er spesielt bra tilpasset oneplus 7. Denne videoen er bedre og bedre beskrevet: https://www.youtube.com/watch?v=_wkRGzPF_Jc Som han sier; det er ikke alltid gcam er bedre, men i gjennomsnitt får man mer detaljerte bilder med gcam. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Lastet akkurat ned Versjon 9.5.7 , over 2 GB med updates og fixes. ( finner ingen info om den på nettet) Lastet ned via Oxyen updater appen Nå er kameraet på nivå med Dxomark. Nattmodusen er på samme nivå som Mate 20 pro samt så er både wideformat og vanelig forbedret på kvalitetet i forhold til det jeg var vandt med fra før av. Jeg er imponert Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Jeg lastet ned 9.5.7 via Tyskland da den ikke var tilgjengelig her i Norge men var bare på 127Mb . Changelog: Camera Improved overall contrast and color performance Improved white balance consistency of triple camera Improved accuracy and stability of auto focusing Fixed issue of greenish tone in some low light scenes Fixed issue of noise in some HDR scenes Improved contrast and color saturation of ultra wide Improved clarity and noise reduction in low light scene of ultra wide Improved clarity and noise reduction of telephoto Improved clarity and color of Nightscape Improved brightness and clarity in extreme low light scene of Nightscape Check HERE to learn more about the camera improvements System Optimized Double Tap to Wake Fixed issues with Ambient Display Improved the audio quality for voice calls from third-party apps Improved touch sensitivity for screen Endret 7. juni 2019 av Datafriken Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Lastet akkurat ned Versjon 9.5.7 , over 2 GB med updates og fixes. ( finner ingen info om den på nettet) Lastet ned via Oxyen updater appen Nå er kameraet på nivå med Dxomark. Nattmodusen er på samme nivå som Mate 20 pro samt så er både wideformat og vanelig forbedret på kvalitetet i forhold til det jeg var vandt med fra før av. Jeg er imponert Hei! Kunne du lagt ut noen bilder? :-) Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Hei! Kunne du lagt ut noen bilder? :-) Du kan lese mer i denne tråden her https://forums.oneplus.com/threads/camera-update-of-oxygen-os-9-5-7-for-oneplus-7-pro.1048256/ Originaltråd: https://forums.oneplus.com/threads/oxygenos-9-5-7-for-oneplus-7-pro.1048247/ Lenke til kommentar
minim Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Fargene ser mye bedre ut enn hos Huawei p30 pro, men har hørt at de også kommer med kamerafix i neste update. Ligger mye av utviklingen på dette hos Google eller er det hos de som har skinnet? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) Noen som kan bekrefte/avkrefte om Volte og Vowifi fungerer med chilimobil? EDIT: evt. Vet om selskap som bruker telenor sitt nett, og støtter dette? Endret 8. juni 2019 av Kennet_H Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Et par bilder jeg tok i kveld, jeg er imponert over hva den fanger og hvor bra bildene ser ut. Ca kl 02:20 og veldig veldig mye mørkere enn det fremstår på bildet. Dette er update 9.5.7 som bare fiksa kameraet til et høyere nivå Endret 9. juni 2019 av Mr Pepe 2 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Det er sjelden jeg blir imponert over kameraoppdateringer, men denne gangen har Oneplus imponert med forbedringen på lowlight bilder, svært nær det beste man kan oppnå med gcam. Dagslysbilder er også endret, men ikke alltid til det bedre, noen bilder har litt mindre detaljer etter oppdateringen, men farger er jevnt over mer korrekte. Lenke til kommentar
ziper Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 har rootet op7pro, sist tlf jeg rootet var note 4, renovate ice gjorde oos enda bedre. ser ut til at den tåler en god vel vann og OnePlus 7 Pro Waterproof Test & Teardown Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) Da er 9.5.8 installert Endret 18. juni 2019 av Mr Pepe Lenke til kommentar
ziper Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 oppdatert, bare venter på at en ny versjon av renovate ice skal bli lansert, glemte helt at den var basert på hver update. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Hva er deres erfaringer med batteritiden? Jeg kommer fra en Huawei P20 som hadde veldig aggresiv batteristyring (uting) der den drepte apper i bakgrunnen, jeg mistet notifications osv. Den hadde derimot den beste batteritiden jeg har opplevd på noen telefon. Nå er det riktignok litt ekstra fikling fordi denne telefonen er helt rå, men det holder knepent til en dag for meg. Superladingen er nyttig da Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 (endret) Sitter å lurer veldig på denne. Har fra før en samsung s8 med litt knust skjerm både foran og bak.Ser ut som denne telefonen dekker flere av tingene jeg ser etter en telefon, spesielt heldekkende skjerm.Eneste den ikke har er Always on display (noe jeg virkelig kommer til å savne) og Wifi-tale (har telenor via jobben). Det jeg lurer mest på er:Hva synes dere om størrelsen og tyngden? Kamera? Ser at oneplus har vært flinke med å oppgradere kamera siden den ble sluppet. Er kamera på nivå med med andre toppmodeller, feks p30, samsung s10+?Hvordan opplever dere batteritiden? Har noen prøvd adb kommando for at alle apper skal kjøre i 90 hz? Ser feks at det er få nettlesere som støtter 90hz uten å ha kjørt den kommandoen. Blant annet kiwi som jeg bruker kjører ikke 90hz fra før.Gjerne kom med andre kommentarer på hvorfor jeg bør kjøpe den Endret 21. juni 2019 av toy_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå