akelbo Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Respawn-sjefen forklarer hvorfor skytespillet ikke fornyes like ofte som Fortnite.– Sesongbaserte oppdateringer er bedre for Apex Legends-teamet Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Tankegangen var at «Hei, vi har en greie som har blitt veldig populær, har vi lyst til å slippe mer innhold?», men jeg tror du må se på livskvaliteten for teamet. Vi har ikke lyst til å overarbeide teamet, og dermed senke kvaliteten på innholdet som vi lanserer Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex. Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Adapt, survive.. or die like the rest. 1 Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Jøss, spiller folk fremdeles det "jukse" infiserte spillet enda, hvem gidder å bare løpe rundt som vilt for hackere...hvus du ikke er en hacker, så skjønner jeg ikke at man gidder å spille et EA spill, som apex og battlefield... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex. Tviler i grunnen på det.. Som Polygon artikkelen som vises til i artikkelen så ble det også ansett flere og flere ansatte i Epic Games, men jeg tror det store problemet i det selskapet er at toppfolkene mener arbeiderne deres er mulig å erstatte, og om de gjør feil, eller ikke jobber en helg så kan de i verste fall miste jobben fordi sjefene deres ønsker å presse så mye innhold ut som mulig.. De skal ha fått ganske godt betalt, men hvem ser for seg å kunne jobbe 70 til 100 timer i uken? Hadde det vært i Norge så hadde jo selskapet fått skikkelig problem med arbeidsmiljølovene. Jeg synes det er kjempe stas å se at Respawn er såpass klare på at de ønsker å ivareta sine utviklere, da bransjen driver med klappjaging av utviklere og jobber dem ihjel. Dette ser vi i bl.a. Bioware, Rockstar og en hel haug med andre selskaper. Vil anbefale alle som er interessert å lese denne artikkelen: https://www.polygon.com/2019/4/23/18507750/fortnite-work-crunch-epic-games Jim sterling har også en veldig god video om dette: Endret 25. april 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Tankegangen var at «Hei, vi har en greie som har blitt veldig populær, har vi lyst til å slippe mer innhold?», men jeg tror du må se på livskvaliteten for teamet. Vi har ikke lyst til å overarbeide teamet, og dermed senke kvaliteten på innholdet som vi lanserer Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex. Flere ansatte er ikke alltid nøkkelen til effektivitet. Et problem for Bioware var i følge Polygon at de var alt for mange som endte opp med å jobbe med Anthem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå