NTB - digi Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Færre ser TV og leser papiraviser – mer tid går med til dataspill og internett Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Jeg skulle like å vite hvordan TV-titting er fordelt mellom forskjellige typer utdannelse og inntekt. Samt fordelingen mellom NRK, TV2 og de andre kanalene. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Fram til 2012 så over 80 prosent av befolkningen på lineær TV hver dag. Siden den gang har trenden vært nedadgående. I 2018 var det 55 prosent som så lineær-TV en gjennomsnittsdag. Da tenker ihvertfall jeg at Nrk ikke har livets rett lengre. Klipp navlestrengen jo før jo heller. Fjerne TV-mottaker lisensen. La være å innføre en liknende innsamling over skatteseddelen for Nrk. Lenke til kommentar
NPV Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Fram til 2012 så over 80 prosent av befolkningen på lineær TV hver dag. Siden den gang har trenden vært nedadgående. I 2018 var det 55 prosent som så lineær-TV en gjennomsnittsdag. Da tenker ihvertfall jeg at Nrk ikke har livets rett lengre. Klipp navlestrengen jo før jo heller. Fjerne TV-mottaker lisensen. La være å innføre en liknende innsamling over skatteseddelen for Nrk. Da tenker jeg at det er på tide du vurderer å lese litt mer nyheter. Da ville du visst at dette allerede er i ferd med å skje. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 (endret) @NPV: Da får du vise nyheten som sier at det ikke kommer over skatteseddelen, for det er alt jeg har hørt om nyheter rundt det til nå. Endret 26. april 2019 av G 1 Lenke til kommentar
Capitalist Hippie Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Propagandaministeriet er bekymret: https://resett.no/2018/12/16/gro-harlem-brundtland-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-over-hva-folk-blir-fortalt/ 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Propagandaministeriet er bekymret: https://resett.no/2018/12/16/gro-harlem-brundtland-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-over-hva-folk-blir-fortalt/ Du må ikke finne på og linke til alternativ media, folk her går bananas da Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Får nyhetene mine fra youtube Har ikke tid til å se på TV, altfor mye reklame og fake news Endret 27. april 2019 av Galaxyx32 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Propagandaministeriet er bekymret: https://resett.no/2018/12/16/gro-harlem-brundtland-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-over-hva-folk-blir-fortalt/ Bekymret over manglende etterrettelighet, ja. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Vanlig TV skulle hatt >90% mindre reklame og nyhetsankere som raskere kommer til poenget. I tillegg kunne de spart seg for "debatter" hvor man inviterer gjøker. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Ser ikke ofte nyheter på lineær TV lengre , men det kan hende av og til om noe spesielt har skjedd. Selv om vi har sameie avtale med Canaldigital t-we dekoder inkludert så benyttes andre streaming alternativer og kunne vært uten både dekoder og t-we funksjoner. Ellers syns jeg er lineær tv kanalene (spesielt nordiske betal kanaler) er for fylt opp med gamle såpe opera serier. Og det er langt i mellom noe som fatter interesse. Det er lenge mellom gode serier som er eksklusive. Wisting og Valkyrien er/var bra. Syns programmer som forbrukerinspektørene, matkontrollen, TV2 hjelper deg, svindeljegerne og liknende er interessante. Sist gang jeg så i en papiravis var på venteværelset til tannlegen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå