Smedsrud Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 – Nintendo lanserer «billig-Switch» i sommer Lenke til kommentar
3irik Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Mulig det blir kjøp på meg - Skulle gjerne ha spilt multiplayer på f.eks splatoon hjemme i stua Lenke til kommentar
Amix Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Etter at Nintendo igjen har tatt frem sin øks mot de som utviklet Super Mario Bros for C64. Så er min tillit til Nintendo ende dårligere enn da de stengte ROM sidene. Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Kanskje de lanserer en uten skjerm. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 – Nintendo lanserer «billig-Switch» i sommer Dere bør vel oppdatere trådtittelen også? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Forsiden VG/Tek: Det kommer ny Switch. Artikkelen: Det kommer ikke ny Switch. 1 Lenke til kommentar
DinenAglar Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Etter at Nintendo igjen har tatt frem sin øks mot de som utviklet Super Mario Bros for C64. Så er min tillit til Nintendo ende dårligere enn da de stengte ROM sidene. Dette blir for dumt. Du har altså mistet tillit til et firma fordi de har hindret andre å piratkopiere deres produkter...? Hvor er logikken her? Det er Nintendos og andre utviklere sin fulle rett å sette en stopper for at andre deler deres spill uten tillatelse. Jeg er enig at det er kjipt å ikke ha tilgang på ROMs, da jeg var flittig bruker av disse selv, men det er ikke et tillitsbrudd fra utvikleren at de har fått dem fjernet. Det samme gjelder C64-utgaven. Endret 25. april 2019 av DinenAglar Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 En billigversjon av Switch, som enten ikke kan dockes og brukes på TV, eller en som ikke har skjerm, kan være på vei, men den vil ikke bære "Switch"-navnet, fordi navnet vil være villedende. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 En billigversjon av Switch, som enten ikke kan dockes og brukes på TV, eller en som ikke har skjerm, kan være på vei, men den vil ikke bære "Switch"-navnet, fordi navnet vil være villedende. "Nintendo Permanent" Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Den håndterte jo den problematikken med sin andre bærbare, da de gikk fra 3DS til 2DS. Finner sikkert på noe lurt denne gangen og. Kanskje en skjermløs versjon til TV-bruk som heter Nintendo Dom, og en uten docking som heter Nintendo Sub? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 En skjermløs versjon ville vært mye billigere å produsere. Batteriet og skjermen utgjør mye av prisen. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Forsiden VG/Tek: Det kommer ny Switch. Artikkelen: Det kommer ikke ny Switch. Det kommer ny Switch! Det kommer ikke ny Switch alikevel, sorry for click baitguys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå