robertaas Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Bekymringene overnevnte komiske figurer gir uttrykk for er vel omtrent på samme nivå som om en Moldenser i skrivende øyeblikk er svært bekymret for at MFK skal tape for RBK ettersom MFK så langt ikke har scoret et eneste mål i 2. omgang - når MFK leder 3-0 etter første omgang. Takk for at du her demonstrerte at jeg hadde rett ved å bruke den 3. reaksjonsmåten som jeg beskrev. Du demonstrerte før dette reaksjonsmåte 2. Skal vi nå få demonstrasjon av reaksjonsmåte #1 for å gjøre samlingen komplett? 1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Takk for at du her demonstrerte at jeg hadde rett ved å bruke den 3. reaksjonsmåten som jeg beskrev. Du demonstrerte før dette reaksjonsmåte 2. Skal vi nå få demonstrasjon av reaksjonsmåte #1 for å gjøre samlingen komplett? Du kan samle reaksjonsmåter i bøtter og spann for meg om du vil. Det er ganske interessant at du og dine meningsfeller har så liten tiltro til "norsk kultur" og etter alt å dømme ser på Norge og nordmenn som en bøtte sveklinger som ikke er istand til å håndtere kontakt med mennesker utover innavl. Jeg er ikke en slik livredd pusling, og dere får heller ikke noen sympati fra meg for forsøkene på projisere deres egen frykt. Jeg kjenner ganske mange innvandrere, og fellestrekkene er svært gode sosiale egenskaper, stor generøsitet, vennlighet og fantastisk gjestfrihet. De har både god evne og sterk vilje til å arbeide og på annen måte delta i samfunnet. Personlig foretrekker jeg å bidra til at dette resulterer i integrering. Så kan du og dine meningsfeller sitte i mørket og gjøre alt dere kan for at de skal ha det så vanskelig som mulig 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Du kan samle reaksjonsmåter i bøtter og spann for meg om du vil. Det er ganske interessant at du og dine meningsfeller har så liten tiltro til "norsk kultur" og etter alt å dømme ser på Norge og nordmenn som en bøtte sveklinger som ikke er istand til å håndtere kontakt med mennesker utover innavl. Jeg er ikke en slik livredd pusling, og dere får heller ikke noen sympati fra meg for forsøkene på projisere deres egen frykt. Jeg kjenner ganske mange innvandrere, og fellestrekkene er svært gode sosiale egenskaper, stor generøsitet, vennlighet og fantastisk gjestfrihet. De har både god evne og sterk vilje til å arbeide og på annen måte delta i samfunnet. Personlig foretrekker jeg å bidra til at dette resulterer i integrering. Så kan du og dine meningsfeller sitte i mørket og gjøre alt dere kan for at de skal ha det så vanskelig som mulig Og der fikk vi repetisjon på reaksjonsmetode #3, personangrep, med en god samling stråmenn på kjøpet. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Og der fikk vi repetisjon på reaksjonsmetode #3, personangrep, med en god samling stråmenn på kjøpet. Om du ikke har noe annet å komme med, kos deg for all del med den påståtte metodikken. DEN argumentasjonen er like lett gjennomskuelig som resten. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Om du ikke har noe annet å komme med, kos deg for all del med den påståtte metodikken. DEN argumentasjonen er like lett gjennomskuelig som resten. Joda, bare scroll tilbake så kan alle se at jeg hadde fakts og saklige argumenter helt til du skjønte at du ville tape denslags diskusjon og gikk over til personangrep og stråmenn istedenfor. Jeg bare påpekte hvilke grep du tok i bruk da du skjønte at du kom til kort. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Dritt tiltrekker seg dritt virker det som Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Dritt tiltrekker seg dritt virker det som Joda, at sosialister tiltrekker seg kriminelle innvandrere er jo en annen formulering av denne trådens tema. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Joda, at sosialister tiltrekker seg kriminelle innvandrere er jo en annen formulering av denne trådens tema. Jaja.. Her jeg sitter med russebiler som dønner frem og tilbake med bråk, slåsskamper, og hyling opp i det mente, så tenker jeg bare: kanskje innvandrerne bare forsøker å passe inn i deres nye Norge? 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Her jeg sitter med russebiler som dønner frem og tilbake med bråk, slåsskamper, og hyling opp i det mente, så tenker jeg bare: kanskje innvandrerne bare forsøker å passe inn i deres nye Norge? Skal vi se: -kjøre rundt i russebuss -ha på seg matchende blå eller røde kjeledresser hele dagen -sitte og drikke øl i rundkjøringer -ha russelue med diverse knuter -ha russestav -synge "Chickelacke, chickelacke, show, show, show;" -krype over slottsparken Hvilke innvandrergrupper er det egentlig du har sett gjøre dette uten at de selv var russ? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Skal vi se: -kjøre rundt i russebuss -ha på seg matchende blå eller røde kjeledresser hele dagen -sitte og drikke øl i rundkjøringer -ha russelue med diverse knuter -ha russestav -synge "Chickelacke, chickelacke, show, show, show;" -krype over slottsparken Hvilke innvandrergrupper er det egentlig du har sett gjøre dette uten at de selv var russ? lol til at det er det du tror russen gjør. ting var nok annerledes på din tid... 1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Oj, jeg tror sannelig min hatt at jeg nettopp ble karakterisert som sosialist. DET ville nok fått mine venner til å dra på smilebåndet i den utstrekning at de ville sett frem til et enda lengre liv. En god latter osv osv..... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå