Weeb91 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Windows er jo ikke gratis, da forventer jeg ihvertfall at jeg får litt ekstra programmer. Har kjøpt alle mine Windows nøkler på eBay til mellom 50-100kr,aldri vært problem for min del. Dama mi bruker forsåvidt mye paint, både til enkle skisser og fine tegninger. Jeg bruker det stort sett til printscreen Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Ja det er jo sant, visste ikke at det eksisterte engang.. Du betalte uansett for Windows første gang du kjøpte pc'n. Nei, jeg bygde PCen min selv så har nok aldri betalt for Windows. Lenke til kommentar
Hagbart Slark Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Jeg bruker MS Paint titt og ofte fremdeles for å lage en superkjapp guide på hva man skal trykke på i software som jeg tar en skjermdump av. Vil vel si at snipping tools fungerer bedre til dette enn ms paint Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Nei, jeg bygde PCen min selv så har nok aldri betalt for Windows. Skal ringe Bill & si ifra 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Skal ringe Bill & si ifra You do that? Lenke til kommentar
MrGamerMan Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Har heldigvis lastet opp Paint på Dropbox. Få håpe det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå