wichtom Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 er det noen som har probs med dette eller? eller er det noen som vet at disse ikke er til å stole på. har testet alle nedlastinger på omegacorner. og har kjørt reisterclean mellom hver gang. men får ikke instalert dem. noen som vet noen løsning? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hva er det som skjer da?? kommer det noen feilmelding?? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 noe med at ati display ikke kan vises Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 nå ga jeg ****** i det. innstalerte ati sine. rett før knyttneven gikk i gjennom skjermen her. har prøvd 6 stk drivere nå. instalerer heller radclocker eller noe. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 skal si di har filter her ja. ikke noen skjellsord i forummet. Lenke til kommentar
johanhs Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg får "zero Display Service error" når jeg skal oppdatere driveren min. Er usikker på om det funker helt som det skal etterpå. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg får "zero Display Service error" når jeg skal oppdatere driveren min. Er usikker på om det funker helt som det skal etterpå. Noen som vet hva det er? oppdatere? Prøv og avinnstalere driveren og innstaler den nye. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jeg får "zero Display Service error" når jeg skal oppdatere driveren min. Er usikker på om det funker helt som det skal etterpå. Noen som vet hva det er? samme fikk jeg...men jeg innstalerte 3.10 ati pluss et tune program. og fikk ny rek i 3dmark Endret 22. desember 2003 av wichtom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå