Trånngiske Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Hei! Noen som har erfaring med bruk av appetitt hundefor? Helst i nyere tid. Hvordan funker det for din hund? Pels? Avføring? Stabil mage?takk for svar Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Etter denne episoden ville jeg styrt unna.. https://www.google.com/amp/s/www.dinside.no/fritid/her-er-listen-over-fret-du-ma-unnga/70129222/amp Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Jeg har brukt appetitt på min bordercollie i 3 år. Hunden er glad som en sol, fin i pelsen og røyter ikke mer en rasen tilsier. avføring veldig stabil, mage veldig stabil. nå kan min riktignok spise så og si alt uten å bli dårlig. men dog. Som ved alle produkter hender det at det er feil, slikt beskrevet over. greit å følge med. Lenke til kommentar
Trånngiske Skrevet 24. april 2019 Forfatter Del Skrevet 24. april 2019 Jeg har brukt appetitt på min bordercollie i 3 år. Hunden er glad som en sol, fin i pelsen og røyter ikke mer en rasen tilsier. avføring veldig stabil, mage veldig stabil. nå kan min riktignok spise så og si alt uten å bli dårlig. men dog. Som ved alle produkter hender det at det er feil, slikt beskrevet over. greit å følge med. Takk for tilbakemelding! Enig med det du sier, slike feil kan vel forekomme på flere fôr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå