cd32 Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 DivX 5.0 er ute.. Se: http://www.divx.com Ytelsesøkning skal være mellom 20-25% Og "dual" system kan gi dobbel ytelse.. Den nye versjonen er optimalisert av AMD's egne folk! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Førsteinntrykket er at f.eks. The Playa så tøffere og mer strømlinjeformet ut. Men enda krasjer den når jeg hopper i filmen. BSPlayer rules! Last ned DivX Pro 5 versjonen m/reklame, bruk f.eks. ZoneAlarm og nekt programmet tilgang til Internett, så forhindrer dere reklame :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 hmm. opptil 20% mindre filstørrelse enn 4.12, med samme kvalitet? Det høres jo bra ut da... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei borre! Er vel ikkje heilt riktig å kalle divX spillaren som er lansert samtidig som divX 5 for The playa. Spillaren skal være laga fra botnen av.Og ha eit anna namn..Lurer på kor lang tid det vil ta før noen kommer opp med rippe programmer med divX 5 inkludert.. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Noen som har kjørt en skikkelig test? Er ytelsesforskjellen stor? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Serveren er overbelasta (såklart:), noen som har en mirror? Skal legge den ut på min himside når jeg får tak på den (pro ad-supported). Nå funka det faktisk... Hvis DL ikke funker har jeg en mirror her: http://home.no.net/galfisk/files/DivXPro5GAINBundle.exe _________________ ThaPiRAyA [ Denne Melding var redigert av: GalFisk på 2002-03-05 09:46 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei! Har ikkje fått lasta ned endå.Er ofte slik at serverenen(ane) er overbelasta når nye populære program etc blir lagt ut på internett... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-03-05 09:43):Hei!Har ikkje fått lasta ned endå.Er ofte slik at serverenen(ane) er overbelasta når nye populære program etc blir lagt ut på internett... gå rett på download.com og søk på divx. det er her du blir videreført for nedlastning uansett. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei Xell! Veit om det.Men,har ikkje planar om å laste ned codecen endå..Trenger den ikkje.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 08:59, Mr.Hassan skrev:Hei borre!Er vel ikkje heilt riktig å kalle divX spillaren som er lansert samtidig som divX 5 for The playa.Spillaren skal være laga fra botnen av.Og ha eit anna namn..Lurer på kor lang tid det vil ta før noen kommer opp med rippe programmer med divX 5 inkludert.. Heheh... Måtte sjekke navnet på "playeren" nå... Og joda, den heter "DivX Player 2.0 Alpha" den :smile: Var vel litt rask i konklusjonen ettersom den krasjer akkurat slik som The Playa. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei! Heldigvis har playeren muligheten for skins..:wink: Kven kan greie seg uten skins.. Nei,huff..den funksjonen hadde folka bak divX spilleren ikkje trengt å implementere for min del.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Enig, skins på en videoplayer er litt bortkastet, man ser jo ikke noe til dem når man kjører i fullskjerm... Lenke til kommentar
askt Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 En meget velkommen forbedring jeg har lagt merke til, er spoling i filmer. Dette fungerer nå utmerket! Like bra som å spole i MPEG-filmer. Gull! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: askt skrev (2002-03-05 12:29):En meget velkommen forbedring jeg har lagt merke til, er spoling i filmer.Dette fungerer nå utmerket! Like bra som å spole i MPEG-filmer. Gull! qlt. lastet den ned i morges men rakk ikke å teste den. spoling er noe jeg virkelig ahr savnet på divx filmer. er noe herk å måtte alt+enter og så scrolle og så alt+enter igjen Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Lastet ned DivX Pro 5 idag, og kikket litt på "Encoder Settings". Mann, det var et vell med mange forskjellige innstillinger! (Psychovisual, Bilinear, MPEG-4 output osv...) Anbefaler folk å ta en titt på hjep-siden til DivX på internett (www.divx.com) for en forklaring på hva som er nytt, samt forskjellene mellom den vanlige og Pro-versjonen. Men akkurat nå er det DVD2SVCD det går på, men med alle forbedringene med DivX 5, kommer jeg nok til å bruke denne mye også... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 12:29, askt skrev:En meget velkommen forbedring jeg har lagt merke til, er spoling i filmer.Dette fungerer nå utmerket! Like bra som å spole i MPEG-filmer. Gull! Like bra som det går og spole i ASF-filer tror jeg heller vi sier....arg...DivX er ikke helt det samme som DivX ;-) engang var arg alle blir pengegale... <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-03-05 13:16 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-03-05 13:17 ] Lenke til kommentar
askt Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hmm. Funker det ikke? Funker eminent hos meg, hvertfall! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Sett at man kjøper divx 5.0 pro og koder filmer med denne... må man da ha pro versjonen for å få spilt filmene?? Eller holder det med det vanlige 5.0 codec'et? Noen som har testa dette? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Har ikke testet det nei, men ifølge hjemmesidene til DivX, så er et "kun" encodingen (+ litt til) som mangler i gratis-versjonen. Ergo skal man kunne spille av (decode) pro-codede filmer med gratisversjonen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: CSSSK skrev (2002-03-05 19:15):Sett at man kjøper divx 5.0 pro og koder filmer med denne... må man da ha pro versjonen for å få spilt filmene?? Eller holder det med det vanlige 5.0 codec'et? Noen som har testa dette? Har ikke testet det men i følge features er alle 3 alternativene "playback compatible" dvs alle 3 varianter kan spille av filmer kodet med alle disse 3 variantene + alle tidligere codecer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå