Kurt Lekanger Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Nå får du 5 GHz i bærbare PC-er Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Problemet med de fleste «musclebooks» er at de ofte er lammet av utilstrekkelig kjøling. i9 virker nesten ut som en marketing gimmick, da den knapt får strekke beina sine i syltynne maskiner før 5 GHz blir til underkanten av 2. Dette er selvsagt ikke Intel sin feil, men det er noe jeg mener er viktig å være klar over som forbruker. Eksempler på slike maskiner er Macbook Pro, Zenbook Pro og Thinkpad X1E. 3 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Trodde saken handlet om trådløsnett jeg.. Hvor mange MB er det i en bærbar pc nå om dagen, mon tro? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Dette er nok akkurat det som er grunnen til at Apple jobber med ARM på laptop for tiden.Synes det er ganske utrolig at kjølesiden på laptoper som selges fremdeles er så uoptimalisert når prosessorene blir kjappere og kjappere. Intel har jo alternativer i markedet, men de har ikke ytelsen. Endret 25. april 2019 av vidor Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Problemet med de fleste «musclebooks» er at de ofte er lammet av utilstrekkelig kjøling. i9 virker nesten ut som en marketing gimmick, da den knapt får strekke beina sine i syltynne maskiner før 5 GHz blir til underkanten av 2. Dette er selvsagt ikke Intel sin feil, men det er noe jeg mener er viktig å være klar over som forbruker. Eksempler på slike maskiner er Macbook Pro, Zenbook Pro og Thinkpad X1E. Nøyaktig det samme jeg tenkte ang. varme. Må vel snart fram med dremel’en tenker jeg, og modde en frankenboks, om man på død og liv MÅ ha en sånn en i en laptop. På tide å dytte penger in i R&D på ny type kjøling. Vifter henger ikke helt med i tradisjonelle laptopper. -Gidder ikke å løpe rundt med ei ekstra kjøleplate på slep heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå