Tomsm94 Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Jeg har en meget nyttig kart-app i telefonen min. Den heter Norge-serien og er laget av Norske Nordeca, et av Norges største kart-produsenter. Appen er meget bra med flotte funksjoner. Og jeg har betalt massevis av penger i mange kartområder (Jotunheimen, Hardangervidda, Nordmarka etc). https://downloadringtones.mobi/skip-marley-thats-not-true-26319.html Men så fant Nordeca ut at de ikke ville oppgradere appen til å fungere med siste iOS (11,4). Så nå virker ikke appen, som jeg har betalt mye for og som jo er meget arktisk for meg; jeg er urmenneske og har stor nytte av elektroniske kart. Men så spør jeg dette forumet: kan jeg nedgradere iOS fra 11 tilbake til 10? For meg er det mye bedre å kunne bruke kartene enn å ha nyeste iOS..... Apple Ringtone download Endret 31. mai 2019 av Tomsm94 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Du kan jo sjekke en oppskrift her: https://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-downgrade-from-ios-12/ Men dersom det er Norges største kart-produsent, så regner jeg med de vil lage støtte for siste ios (12) Høres ut som du kanskje har en gammel iPhone? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Apple signerer ikke eldre firmware så du kan ikke nedgradere. Eneste alternativet er om du får tak i en eldre mobil alà iPhone 5 som ikke støtter nyere enn iOS 11. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Mange har prøvd, og like mange har feilet. Tidligere gikk det an å jailbreake, endre på en tekstfil som forteller hvilken versjon iOS telefonen har, men man lyger og sier iOS 5. Siden det ikke går å oppgradere fra 5 direkte til 11-12, så ville den først bli "oppgradert" til 8! Men siden den altså egentlig hadde 11 f.eks. så ble den i realiteten nedgradert til 8. iPhone 5 støtter maksimalt iOS 10.3.3, mens alle over støtter 12, så det er eneste mulighet til å oppleve iOS 10 igjen. Jeg har en strøken iPhone 6 (128GB) med originalt iOS 8.3 hvis du er interessert (PM i så fall). Endret 24. april 2019 av ozone Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 For meg er det mye bedre å kunne bruke kartene enn å ha nyeste iOS.....Hvis det nå viser seg å være umulig (virker sånn), så kan du sjekke ut Topokart på App Store. SVÆRT god app som knuser alt annet av kart-apper med turkart i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå