Gå til innhold

Nedgradere iOS?

Anbefalte innlegg

Jeg har en meget nyttig kart-app i telefonen min. Den heter Norge-serien og er laget av Norske Nordeca, et av Norges største kart-produsenter.

Appen er meget bra med flotte funksjoner. Og jeg har betalt massevis av penger i mange kartområder (Jotunheimen, Hardangervidda, Nordmarka etc).

Men så fant Nordeca ut at de ikke ville oppgradere appen til å fungere med siste iOS (11,4).

Så nå virker ikke appen, som jeg har betalt mye for og som jo er meget arktisk for meg; jeg er urmenneske og har stor nytte av elektroniske kart.

Men så spør jeg dette forumet: kan jeg nedgradere iOS fra 11 tilbake til 10?

For meg er det mye bedre å kunne bruke kartene enn å ha nyeste iOS.....

Endret av Tomsm94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange har prøvd, og like mange har feilet. Tidligere gikk det an å jailbreake, endre på en tekstfil som forteller hvilken versjon iOS telefonen har, men man lyger og sier iOS 5. Siden det ikke går å oppgradere fra 5 direkte til 11-12, så ville den først bli "oppgradert" til 8! Men siden den altså egentlig hadde 11 f.eks. så ble den i realiteten nedgradert til 8.

iPhone 5 støtter maksimalt iOS 10.3.3, mens alle over støtter 12, så det er eneste mulighet til å oppleve iOS 10 igjen.

Jeg har en strøken iPhone 6 (128GB) med originalt iOS 8.3 hvis du er interessert (PM i så fall).

Endret av ozone
Lenke til kommentar

For meg er det mye bedre å kunne bruke kartene enn å ha nyeste iOS.....

Hvis det nå viser seg å være umulig (virker sånn), så kan du sjekke ut Topokart på App Store. SVÆRT god app som knuser alt annet av kart-apper med turkart i mine øyne.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...