Rehabz Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 hva tjener en betongfagarbeider som jobber for et lokalt firma kontra en betongfagarbeider som jobber på anlegg? noen som har noen linker jeg kan se på eller har erfaring med lokalt kontra anlegg? generelt er også greit, det må ikke være begrenset til betongfaget. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Når jeg var stillasmontør var basen vår på et anlegg. Når vi gjorde jobber lokalt hadde vi (hvis jeg husker rett) 5,- ekstra i timen. Dette er mange år siden og jeg husker desverre ikke hva denne posten het. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Det kan være stor lønnsforskjell mellom forskjellige lokale firma, så det er ikkje alle som har lik lønn. Det som kanskje særleg avgjer lønnsnivået er det lokale prisnivået og forholdet mellom talet på aktuelle fagarbeidarar og aktuelle arbeidsgivarar i området. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Tror lønningene til en prefab fabrikk her i området er rundt 190kr timen, dem får ikke noe ekstra for å reise på anlegg Lenke til kommentar
Rehabz Skrevet 26. april 2019 Forfatter Del Skrevet 26. april 2019 hmm, dere alle har gode poeng, tenkte ikke på hvor stor variasjon det kan være mellom firmar. Men har snakka med noen som driver på anlegget her og de ligger på over 300 kr timen ut ifra det jeg hørte, men uansett tusen takk for at dere svarte og da har jeg all info jeg trengte Lenke til kommentar
Betongerlivet Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg jobber på anlegg og har 35kr ekstra i timen i rotasjonstillegg siden jeg jobber 14/14:) Ligger på 300kr timen ca, men som sagt så varier det jo litt fra bedrift til bedrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå