NTB - digi Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Filipstad får 14 meter høyt, selvlysende tre Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Går vel nøyaktig 1 helg før noen ungdommer har ramponert de lysene. Lenke til kommentar
PolPot Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Hadde vært greiere om Rimi-hagen hadde latt være å gjøre skatteflyktning av seg og brukt pengene til skatt... Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Blir ikke treet mye høyere enn illustrert her? Jeg har gjettet på at mannen i bildet som ser ut til å være på samme avstand fra kameraet som treet er ca 170cm(han ser dog høyere ut) - isåfall er treet knappe 7m, halvparten av hva artikkelen sier? Lenke til kommentar
delxzen Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Kunstig kjempeetre; hot or not? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Blir ikke treet mye høyere enn illustrert her? Jeg har gjettet på at mannen i bildet som ser ut til å være på samme avstand fra kameraet som treet er ca 170cm(han ser dog høyere ut) - isåfall er treet knappe 7m, halvparten av hva artikkelen sier? Da tar du utgangspunkt i at folkene er i riktig skala, noe jeg tviler på de er ettersom de også er redigert inn. Det er nok bedre å bruke Skur 13 som et utgangspunkt. Men jeg syns også det ser litt lite ute, blir nok noen meter høyere i virkeligheten. Plasseringen er vel heller ikke helt riktig sammenlignet med plantegningene jeg har sett. Syns forøvrig treet og den kommende parken ser knallbra ut, det kommer til å passe veldig bra inn i det området. https://www.youtube.com/watch?v=8L8pzVQ6v38 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå