Welhaven Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Skal bygge en hjemmekino med litt begrenset budsjett. Ramlet i denne forbindelse over noen høyttalere som har høstet god omtale og til en bra pris. Et av følgende oppsett går jeg til innkjøp av: Tangent Spectrum X6 - FrontTangent Spectrum X4 - Bak Tangent XSW8 - Bass Total pris: 7.178 kroner Wharfedale Diamond 230 - Front Wharfedale D10 - Bass Wharfedale Diamond 2225 Total pris: 7.900 kroner Har det noen betydning av hvilke jeg tar? Utseendemessig føler jeg de stiller likt. Wharfedale kanskje litt røffere og moderne, men hvor Tangent er veldig diskrete og stil-rene. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Jeg kjøpte ett aktivt Targent par på Black Friday i fjor, tror det var X5. Og var veldig overrasket over kvaliteten på de. Vil si det var mer enn god nok lyd for prisen. velger å beholde de fremfor komponentene til 15.000,- som jeg byttet de ut med (for å prøve å spare litt plass på PC pulten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå