SprengeMobil Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Dialektbrølbuse - snørr som kommer etter at man brøler på flere dialekter. VR-briller Bilbatteri Plastpose Fjortis Køyeseng Anker Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Plastposefjortisanker. Når man blir så lei av oppførselen til den irriterende tenåringen at man putter plastpose over hodet på han, kveler han til døde, og lar kroppen synke til havbunnen festet til et anker. Gave Gavekort Gulfarge Gamlehjem Gitter Fis Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Gullfargetgamlehjemfis, et gamlehjem har fått den tiende gull diplomen for årets flest som har fiset. Tidligere sammensatte ord i denne leken. Taxikøpotetmosslakt Rompehårvinkjønnshår Høyttalergasskammerfrakt Dialektbrølbuse Plastposefjortisanker Gullfargetgamlehjemfis Endret 6. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2019 Så stille det ble her da!! :hm: Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Dialektbrølbusegullfargetgamlehjemfisrompehårvinkjønnshår - ordet som etter sigende ble godtatt som norsk språks offisielt lengste ord av norsk språkråd og Nordisk råd. Grevling Fregatt Konge Rødvin Stolpediagram Fluesmekker Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2019 Rødvingrevlingkonge, en ny type rødvind. Ostepop Ryggrad Strøm Virus Bakterie Makk Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Ostepoppstrømbakterie - Det man får når man spiser ostepop med strøm i. Neglfil VR-briller Tusj Plastpose Gomp Teorikurs Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Teorikursgompplastpose. Jeg har meldt meg på kurs om hvordan man produserer gomp, og jeg tar med pose slik at jeg kan ta med meg masse hjem igjen. Hårstrå Pustevansker Ladestasjon Gulasj Speedometer Seigmann Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Ladestasjonseigmennspeedometer - viser seigmennen nærmeste ladestasjon. Liste Kjøtt Hockeypulver Vifte Kattesand Kaffe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2019 Kjøttkaffevifte, ny type kafe. Det sies at den smaker best under en vifte. Kondom Sokk Truse Dildo Hullete Steinhard Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Hulletesokkondom - strikkekondomer blir det nye etter at latex blir forbudt av miljøforkjempere, dessverre er disse dyre og bestemors gamle ullragger får nytt liv, selv om ikke alle har bestått tidens tann like godt. Påskudd Filosof Smørje Raffineri Nynorsk Mummi Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Nynorskmummifilosof. Hemulen. Hatt Penn Orakel Skattetaten Myte Lego Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2019 Legohattmyte, det sies at det finnes en rar myte, Legohattmyten. Pupper Bær Grein Rein Hull Hulken Thor Odin Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Hullbærpupper - For damer som liker hull i bær. Bilde Link Skuddsår Blad Deksel Lus Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Skuddsårlusbildelus. Jeg håper ikke jeg får i oppgave av å finne et bilde av en lus med skuddsår i Google-leken. Slurp Slush Saft Sang Syv Sag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Sangsagsaft, en sag som kan kutte en sang i flere deler og så kverne sangen til saft. Klåete Rompe Rystende Kysse Jentunge Bitter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 Sa stille det har blidt her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Sangsagsaft, en sag som kan kutte en sang i flere deler og så kverne sangen til saft. Klåete Rompe Rystende Kysse Jentunge Bitter Bitterrompekysser - Æsj! En slik kysserase tålerer vi ikke her! Futteral Perm Kongekrabbe Tannlege Japp Reim Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Tannlegepermfutteral. De fleste tannleger i 2019 bruker vel kanskje datasystemer fremfor permer? Gågate Franskmann Regulering T-bane Tekstforfatter Brelett Endret 17. august 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august 2019 Forfatter Del Skrevet 18. august 2019 Gågatereguleringbrelett, en som har fått en brelett i rgulering på gågata. Jente Pikk Snørr Araber Rose Rosa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg