TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) Det var merkelig da jeg ikke har redigert kommentaren på noe som helst vis. Skrev heller ingenting om koffert eller forsvar. Har du kanskje blandet tråder? Nei, jeg tror nå hva som har skjedd. Jeg så på den siste sitaten på forrige siden (side 2). Min feil. :dontgetit: La oss fortsette leken. Endret 19. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2019 Oralsjokkljå. Når du tror bonden skal suge deg men han hugger av utstyrer ditt istedenfor. Søknad Behandling Terapi Hjelp Traumer Pannekake Pannekaketraumerterapi, når jeg var liten barn trudde jeg at pannekaker var skummel monster, og når mor ga meg en porsjon med pannekaker, ble du livredd fikk traumer helt til min voksen alderen. Og nå er jeg på jakt etter Pannekaketraumerterapi. Bind Bleie Politiuniform Fedme Saltlake Kondom Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Politiuniformbleiekondom. Antall søkere til politihøgskolen synker drastisk dersom dette blir innført. Cruiseskip Bagasjebånd Vennskap Pillebrett Sofagruppe Mais Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2019 Sofagruppemaisvennskap, safa kveld med dine venner med mais som snacks. Senebetennelse Anoraksi Varmesensor Stormforelsket Lufttrykk Trykkbølge Himmelriket Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Lufttrykktrykkbølgestormforelsket - stormforelsket i to ting: Lufttrykk og trykkbølge. Duk Sang Bolig Kart Nøkkel Hylle Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Boligkartsang - Den nye skiva til "Swedish House Mafia" tolket på nynorsk av Finn Tokvam. Dieseldyr Bananskall Juksemaker Svigermor Svamp Rottweiler 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2019 Svigermorrottweilersvamp, når svigermor blir så sint at hun blir rød i topplokket og tiltrekker seg all negativitet som svamp. Grisepiss Mandat Fleshlight (sex leketøy) Gummistrikk Urin Dynn (gjørme) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Fleshlighturingummistrikk - Det nye superstrikket laget av gummi, urin fra mannfolk som pisser inni fleshlighten. Postbil Kvist Søledam Burger Oppkast Trapp Endret 22. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2019 (endret) Søledamtrappoppkast, en hel flokk av unger som har glemt å ta av seg uteskoene, etter å ha plasket i en fersk gjødseldam. Ingen klarer å vaske opp etter dem. Bare oppkast og ekkel stinkende gjødsel stank i trappa og huset. Sleiva Sexleke Slavinne Systemfeil Ivareta Lekende Feilmelding Endret 22. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Sexlekefeilmeldingslavinne - Hun er nødt til å lese feilmeldinger på mange ulike sexleketøy. Tallerken Bil Hullemaskin Sirkelsag Krukke Benk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Bilbenkkrukke. Gamle Olga trykket for hardt på gassen og smalt inn i en benk. Benken føk deretter gjennom et butikkvindu og tok livet av Knut. Knut ble kremert og endte opp i en krukke. End of story. RIP Knut. Begravelse Øy Dust Triatlon Canadier Hai Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Triatlondustbegravelse - Triatlonmannen slet med å svømme, og drunket før han kom til land. Flaske Pute Sollys Fryseboks Mobilnummer Smartklokke Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Flaskeputemobilnummer. Når flaskepost er utgått og man vil prøve en lignende variant. Atlanterhavet Livbøye Svane Løgner Tau Ulykkesfugl Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Atlanterhavettausvane - Den gjør jobben hvis du vil krysse Atlanteren etter er tau! Taushetsplikt Tann Blikkboks Flatskjerm Betennelse Faktura Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2019 Blikkbokstannbetennelse, man har spist for mye hermetikk mat, så mye at tennene har fodt betennelse. Trojanskhest Ugudelighet Pupper Enuk Kur Fe Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Trojanskhestkupupper - kua har pupper så full av virus! Vindu Linjal Øl Bokstav Magasin Lapp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2019 (endret) Trojanskhestkupupper - kua har pupper så full av virus! Vindu Linjal Øl Bokstav Magasin Lapp Hvor fikk du ordet ku fra, når jeg ikke har skrevet det? Det jeg mener er kur, altså finnes det en kur mot sykodmen min.https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+Kur&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Endret 26. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Trojanskhestkupupper - kua har pupper så full av virus! Vindu Linjal Øl Bokstav Magasin Lapp Ølvindulapp. Gå til luke nr 4 og få servert valgfri øl står det på post-it lappen. Sammenstøt Penn Pringles Ponni Ku Menighetsarbeid Endret 27. mai 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Pringlesponniku - En blanding av ponni og ku som liker Pringles! Strek Plugg Hull Bil Potet Flaggstang Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Flaggstangpotet. Når man kun har stangen og ingen flagg, da gjør man det beste ut av situasjonen. SPAR Kiwi Coop Meny Joker Rema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg