Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Startforsvarpudder. Det er slikt jeg ser på forsvaret når jeg er på Start-kamp. Sandkasse K-pop Haiketur Jogging Rutsjebane Banner Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Sandkasse-K-popbanner - Slik man får BTS til å spille i den byen du vil. Scene Lasterom Bord Joggesko Kost Kvikksand Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Joggeskobord. Det er strengt forbudt å ha beina på bordet når jeg er hjemme hos mor og far. Urinprøve Løve Transport Paraply Usikkerhet Hjerterytme Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Urinprøvetransportusikkerhet - det er en viss fare for forfalskning på urinprøve! Tipping Brød Kabel Lys Iste Nøkkel Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 (endret) Brødtippingnøkkel. Når man går lei av å spille lyntotto og vikinglotto, da spør man betjeningen om koden til brødtippingen så man kan spille der istedenfor. Gulv Paris Tresteg Menisk Hårstrå Tekniker Endret 10. mai 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2019 Joggeskobord. Det er strengt forbudt å ha beina på bordet når jeg er hjemme hos mor og far. Urinprøve Løve Transport Paraply Usikkerhet Hjerterytme Husk tre ord. ¦3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 (endret) Brødtippingnøkkel. Når man går lei av å spille lyntotto og vikinglotto, da spør man betjeningen om koden til brødtippingen så man kan spille der istedenfor. Gulv Paris Tresteg Menisk Hårstrå Tekniker Hårstråteknikergulv - Dette gulvet er kun for hårstråteknikere! Gå bort herfra! Vann Puter Planke Frø Trillebåre Bruktbil Endret 11. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Husk å legge inn nye ord for å fortsette tråden Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2019 Hårstråteknikergulv - Dette gulvet er kun for hårstråteknikere! Gå bort herfra!Du stoppet opp leken. ¦| Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2019 Hårstråteknikergulv - Dette gulvet er kun for hårstråteknikere! Gå bort herfra! Vann Puter Planke Frø Trillebåre Bruktbil Vannfrøplanker, helt nye type planker, som er mer miljøvennlig. Hostesaft Klovneri Dverg Kromosom Gjørme Bæsj Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Hostesaftgjørmebæsj - noe som oppstår når man tar for mye hostesaft. Gjerde Jakke Stol Grill Smurf Børste Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Grillstolbørste. Kan det bli mer komfortabelt enn grillmat, sitteplass og børste til å klø seg med? Bart Koffert Drap NAV Kinderegg Tiss Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2019 Kindereggtissdrap, når du får dårlige figur i kinderegget, og dermed kaster den på gulvet og tramper på den i frustrasjon. Ljå Penis Fitte Rektum Oral Sjokk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Oralsjokkljå. Når du tror bonden skal suge deg men han hugger av utstyrer ditt istedenfor. Søknad Behandling Terapi Hjelp Traumer Pannekake 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2019 Bruskoffertforsvar, ferska på flyplassen for å smugle bruss, og nekter for at det ikke er ditt. Longemos Blodpudding Handelskrig Oral Hjernemasse Massasje Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Bruskoffertforsvar, ferska på flyplassen for å smugle bruss, og nekter for at det ikke er ditt. Longemos Blodpudding Handelskrig Oral Hjernemasse Massasje Uhm... hvor ser du ordene brus, koffert eller forsvar? Ordene jeg tok med i mitt forrige innlegg var pannekaker, hjelp, terapi, behandling, traumer og søknad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2019 Uhm... hvor ser du ordene brus, koffert eller forsvar? Ordene jeg tok med i mitt forrige innlegg var pannekaker, hjelp, terapi, behandling, traumer og søknad. Jeg så at det stod brus når jeg postet. :huh: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Jeg så at det stod brus når jeg postet. :huh: Det var merkelig da jeg ikke har redigert kommentaren på noe som helst vis. Skrev heller ingenting om koffert eller forsvar. Har du kanskje blandet tråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg