TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Nei Kan du synge favoritt låten din utenatt? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Ja. Den står i sitaten: So close, no matter how far Couldn't be much more from the heart Forever trusting who we are And nothing else matters Never opened myself this way Life is ours, we live it our way All these words I don't just say And nothing else matters Trust I seek and I find in youEvery day for us something newOpen mind for a different viewAnd nothing else matters Never cared for what they doNever cared for what they knowBut I know So close, no matter how farCouldn't be much more from the heartForever trusting who we areAnd nothing else matters Never cared for what they doNever cared for what they knowBut I know I never opened myself this wayLife is ours, we live it our wayAll these words I don't just sayAnd nothing else matters Trust I seek and I find in youEvery day for us, something newOpen mind for a different viewAnd nothing else matters Never cared for what they sayNever cared for games they playNever cared for what they doNever cared for what they knowAnd I know, yeah-yeah! So close, no matter how farCouldn't be much more from the heartForever trusting who we areNo, nothing else matters Dette er Nothing Else Matters av Metallica, fra bandets femte studioalbum Metallica fra 1991. Den har jeg på CD nå, blant disse jeg hentet igår Den nederste fra venstre. Kan du poste en monstrus emoji? Endret 15. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. august 2019 Forfatter Del Skrevet 17. august 2019 Kan du gjøre noe som imponerer noen du kjenner? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Kan du gjøre noe som imponerer noen du kjenner? Litt mindre enn den svære VR-emojien Joking posta 8. juni. Ja. Kan du unngå å skuffe noen på et helt år? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. august 2019 Forfatter Del Skrevet 17. august 2019 Jeg føler jeg skuffer folk hver eneste dag. Så nei det går nok ikke. Kan du like en tilfeldig Instagram-post fra en venn av deg? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Ja. Kan du kysse veggen hjemme? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. august 2019 Forfatter Del Skrevet 17. august 2019 Tror da jeg kan få til det, selv om det naturligvis ikke finnes noen god grunn til å gjøre det. Kan du svare mer enn bare "ja", "nei", eller "kanskje" i neste innlegg? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Selvfølgelig kan jeg det... Kan skrive setninger på setninger med masse vas Kan du like alle? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Det går ikke ann å like absolutt alle. Jeg liker jo dere på lekeplassen da.p Kan du spise opp en stor kake på en dag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. august 2019 Forfatter Del Skrevet 22. august 2019 Hvis jeg har en hel dag (altså 24t), da går det fint tror jeg Kan du bake en stor bryllupskake helt på egen hånd? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Kanskje det. Kan du sitte på en liten plastkrakk som godt voksen? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Kan jeg sikkert. Men jeg har heldigvis langt bedre stoler å sitte på. Kan du synge alle versene i nasjonalsangen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Ja. 1.Ja, vi elsker dette landet,som det stiger frem,furet, værbitt over vannet,med de tusen hjem.Elsker, elsker det og tenkerpå vår far og morog den saganatt som senkerdrømme på vår jord.2.Dette landet Harald berget[c]med sin kjemperad,[d]dette landet Håkon verget,[e]medens Øyvind kvad;[f]Olav på det land har maletkorset med sitt blod,[g]fra dets høye[h] Sverre taletRoma midt imod.3.Bønder sine økser bryntehvor en hær drog frem;[j]Tordenskiold langs kysten lynte,[k]så den lystes hjem.[l]Kvinner selv stod opp og strede[m]som de vare menn;andre kunne bare grede,[n]men det kom igjen![o]4.Visstnok var vi ikke mange;men vi strakk dog til,da vi prøvdes noen gange,og det stod på spill;ti vi heller landet brente[p]enn det kom til fall;husker bare hva som hendtened på Fredrikshald!5.Hårde tider har vi døyet,[q]ble til sist forstøtt;[r]men i verste nød blåøyetfrihet ble oss født.Det gav faderkraft[t] å bærehungersnød og krig,det gav døden selv sin ære –og det gav forlig.[v]6.Fienden sitt våpen kastet,[w]opp visiret[x] fór,vi med undren mot ham hastet;ti han var vår bror.[y]Drevne frem på stand[z] av skammengikk vi søderpå;[aa]nå vi står tre brødre sammen,og skal sådan stå!7.Norske mann i hus og hytte,takk din store Gud!Landet ville han beskytte,skjønt det mørkt så ud.Alt hvad fedrene har kjempet,mødrene har grett,har den Herre stille lempet,[ab]så vi vant vår rett.[ac]8.Ja, vi elsker dette landet,som det stiger frem,furet, værbitt over vannet,med de tusen hjem.Og som fedres kamp har hevet[ad]det av nød til seir,også vi, når det blir krevet,for dets fred slår leir.[ae] Kan du synge en utenlandsk nasjonalsang? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. august 2019 Forfatter Del Skrevet 23. august 2019 Det kan jeg. Finnes mange fine nasjonalsanger. Kan du forhåndsstemme i år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Alt gjort. :wee: Kan du stå opp med feil fot i morn? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Nei. Kan du stå opp med rett fot imorgen? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Jeg håper i alle fall det! Kan du lage en god kake, uten å lese noen oppskrift først? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Ikke det nei, Så oppskrift er viktig! Kan du lage en god suppe, uten å lese noen oppskrift først? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Tviler jeg på. Kan du anbefale en veldig god film? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Ja. Men jeg ser ikke på filmer så ofte som før. Kan du anbefale et bra dataspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg