SprengeMobil Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Nei, jeg og pc en min er ikke venner, Sjønner kke en drit av den jeg Kan du stå på ski uten klær? Kanskje det, hvis det ikke er folk i løypa. Midt på natta er et perfekt tidspunkt Har drømt om å ronke mens jeg står på ski i en nedoverbakke i lysløypa Aldri prøvd. Kan du spise en meitemark? Nei, æsj! Kan du gå i en skiløype for langrenn på alpinski? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 (endret) Nei, æsj! Kan du gå i en skiløype for langrenn på alpinski? Å spise meitemark er sikkert næringsrikt, men det frister ikke å spise det heller. Kan jeg sikkert gjøre. Kan du skrike som ei jente? Endret 8. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Kanskje... eller kanskje ikke? Kan du stille to spørsmål i neste post? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Hvorfor skal jeg stille to spørsmål? Kan du male som en katt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Ja det kan jeg nok gjøre men jeg finner ingen god grunn til å gjøre det akkurat her og nå. Kan du smile til en tilfeldig person i morgen, for å gjøre han eller hun i godt humør? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Kanskje det. Kan du håndhilse på en vaskebjørn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Aldri sett en vaskebjørn med egne øyner. Så, det blir vanskelig. Kan du ha en stinkdyr som husdyr? Endret 10. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Vet ikke hvordan det blir Kan du ha en vaskebjørn som hjelper i huset ditt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2019 Det hadde vært hyggelig å ha et kjæledyr. Men jeg tror ikke akkurat at en vaskebjørn blir førstevalget mitt. Kan du teksten til en Justin Bieber-sang? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Ja. Is it too late now to say sorry?'Cause I'm missing more than just your bodyOh, is it too late now to say sorry?Yeah, I know that I let you downIs it too late to say I'm sorry now? Fra sangen "Sorry". Kan du teksten til en Ed Sheeran-sang? Endret 10. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Nei trur ikke det. Kan du ta en backflip? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Har ikke prøvd det helt enda. Kan du ta en frontflip? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Nei, har ikke lært meg det. Kan du hoppe frons skru salto? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 Har ikke prøvd og kommer heller ikke til å gjøre det. Livredd for å brekke nakken eller lignende. Kan du snakke med fremmede på gata helt uten grunn? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Nei trur ikke det, må være når jeg er dritings da Kan du bo med foreldrene dine livet ut? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Jeg gjør ikke det, bor alene. Har en søskenbarn som enda bør med foreldrene sine. Kan du være enda mer aktiv her på lekeplassen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Ja, det er jeg allerede Kan du spørre deg selv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Kan jeg vel, spørs om hva? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Kan du spørre deg selv om du kan spørre deg selv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2019 Hva tror du supergompen? Kan jeg spørre meg selv om det er ok at jeg spør meg selv? Kan du ta på deg skylden for noe du aldri har gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg