Arizona Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Har aldri slått opp telt så sikkert ikke. Kan du skyte med våpen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Ja, men har ikke våpen. Kan du løpe med gåstaver? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Liker ikke løpe... Kan du kjøre bulldozer? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) Edgelord, den 27 Mai 2019 - 12:38, sa: Talentløse targeted ads. Sjekka en el-sparkesykkel av nysgjerrighet. Pålgende reklamer som kommer: EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!! Algoritmen bomma totalt, jeg skal jo ikke ha det. HAHA. Lær dere litt mer triks. Nei. Kan du kjøre el-sparkesykkel? Endret 26. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2019 Håper igjen på at folk kan skrive mer enn bare "ja, "nei" eller "kanskje". Tråden blir så ufattelig kjedelig hvis det skal være slik. Jeg har aldri prøvd el-sparkesykkel. Det er mange år siden jeg i det hele tatt sto på en vanlig sparkesykkel. Kan du enkelt navigere deg rundt i storbyer ved hjelp av Google Maps? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Det kan jeg godt. Kan du skrive en ekstrem stor sitat når du svarer på denne, for Mr-SG sin del? :yes: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 (endret) Det kan jeg godt. Kan du skrive en ekstrem stor sitat når du svarer på denne, for Mr-SG sin del? :yes: Kan du skrive en ekstrem liten sitat når du svarer på denne, for Mr-SG sin del? :yes: Endret 27. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Det kan jeg... selv om jeg nesten ikke ser hva jeg har skrevet... Kan du spille gitar, dance brakedance og drikke en øl samtidig? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Nei, for jeg drikker ikke øl Kan du skrive på fransk i neste post? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2019 Je suis allé à Paris au début de ce mois. C'était une belle ville Kan du forstå noe som helst av det over her? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Ehhhh Nei... Kan du reise jorden rundt nå? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Nei, har ikke råd til absolutt alt. Kan du gå Norge på langs? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Nei Kan du skrive ord for ord ned over når du skal svare på denne sitaten? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Ja, Det Kan Jeg. Kan Du Skrive Neste Post Med Bare Små Bokstaver? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 (endret) Ja, Det Kan Jeg. Kan Du Skrive Neste Post Med Bare Små Bokstaver? duskrev det feil. det er slik jeg mente. kan du skrive bokstav for bokstav ned over, når du skal svare på denne sitaten? Endret 28. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 J a , d e t k a n j e g . K a n d u s k r i v e n e s t e p o s t m e n s d u d r i k k e r b r u s ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Nei Kan du be en av foreldrene dine i å drive dank? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Nei. Kan du teipe Xboxen/Playstationen fast i veggen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2019 Det kan jeg men jeg ser ingen god grunn til at jeg skal gjøre det. Kan du opprette en morsom tråd? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Ikke nå, har sikkert en ide på lur. Kan du unngå å fortelle løgner på et år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg