TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Jah, det kan jeg, jakter etter ryper på byen. ¦3 Kan du bli verdens irriterende person? 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Jepp det kan jeg.. Kan du gå på butikken i kjole og høye heler? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Jeg er mann, så nei! Kan du gå i bar overkropp på resturang? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Jepp det kan jeg.. Kan du gå på butikken i kjole og høye heler? Jeg gjør det gjerne en dag. =3 Jeg er mann, så nei! Kan du gå i bar overkropp på resturang? Kan sikkert gjøre det. Kan du ta deg en kirurgisk operasjon? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Ja da kan vi gå sammen da Det har jeg gjort, men trenger nok hvertfall en til Kan du spise ute hver dag hele måneden? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Kanskje det. Kan du sitte på et bord? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Sånn, nå gjør jeg det. Kan du sprette som en sprettball? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Nei, hopper man så stopper man opp. Kan du joike? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Nei, ikke utenom helålele helålele. Saaaami ætnan. Kan du touchmetoden på tastaturet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Nei, ikke utenom helålele helålele. Saaaami ætnan. Kan du touchmetoden på tastaturet? Skjønner ikke hva du mener. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Nei, ikke utenom helålele helålele. Saaaami ætnan. Kan du touchmetoden på tastaturet? Ja, det kan jag. Kan du skriva på svenska idag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Ég get, en ég get það ekki. Getur þú skrifað íslenskan stíl? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Nej, jag skrivar inte på isländska idag. Kan du vifta med det svenska flagget idag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 Det kan jeg. Har noen flagg liggende hjemme, deriblant det svenske Kan du gjette på hvilket land jeg besøkte i august 2017? (Europa) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Det kan jeg. Har noen flagg liggende hjemme, deriblant det svenske Kan du gjette på hvilket land jeg besøkte i august 2017? (Europa) Estland? Kan du prøve å gjette hva jeg har på meg nå? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 En helt vanlig T-skjorta. Kan du gissa på vad jag gjorde igår? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 En helt vanlig T-skjorta. Kan du gissa på vad jag gjorde igår? Nei, ingen vanlig t-sjorte på meg i dag. Har på meg en svart kjole med røde blomster på. ¦3 Du har dusjet i går. Kan du krangle med naboen ikke liker? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Nei, ingen vanlig t-sjorte på meg i dag. Har på meg en svart kjole med røde blomster på. ¦3 Du har dusjet i går. Kan du krangle med naboen ikke liker? VAD I SVARTEN??? VARFÖR GÖR DU SÅNT TULL??? Ser den sådär ut? Fel, jag har tränat igår med mitt idrottsklubb. Nej, jag vill inte krangla. Kan du skriva med en passare? Endret 6. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) VAD I SVARTEN??? VARFÖR GÖR DU SÅNT TULL??? Ser den sådär ut? Fel, jag har tränat igår med mitt idrottsklubb. Nej, jag vill inte krangla. Kan du skriva med en passare? !!! Har du ikke fått med deg det, at jeg er en transe? Har altids likt å klæ meg i jente/dame klær. Begynte med det når jeg var i 13 års alderen. Og ca 8-9 år stiden innså jeg at det ikke er lenger flaut og snakke om. Det er ikke det at jeg ikke føler meg fanget, det gjør jeg ikke. Er stolt over kroppen min slik den er. Jeg liker bare å klæ meg i jente/dame klær. =3 Nei, det er ikke den kjolen jeg har på meg. Den kjolen jeg har på meg er en H&M merke. Kan godt skrive med en passer. Det var passer du mente? Kan du være fordomsfri? Endret 6. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Nej. Kan du äta något nu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg