Gå til innhold

Jobb på kveldstid?

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg har litt "rest"kapasitet, og ønsker å utnytte den.

Mens jeg studerte jobbet jeg litt som transkribent (skriver intervju til tekst), noe som var veldig greit å holde på med.

Jeg har en ingeniør mastergrad, og jobben jeg har i dag ønsker ikke å tilby meg mer arbeid (Overtid), det er kostnadskutt på gang. 

Forsøkte å kontakte et firma som holder på med dette, men de var ikke interessert. Er det noen som vet av firma som holder på med dette? Evt. Andre jobber man kan gjøre/ha på kveldstid hjemmefra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Mnmu8bXnRB

Jeg har selv brukt siden UpWork til å benytte meg av programmereringstjenester på oppdragsbasis. Når jeg har lagt ut mine oppdrag har jeg sett at det er mange ulike kategorier der som ikke har med programmering å gjøre. 

Kanskje du kan registrere deg og se om det er noe der du kan bidra med?

Minuset er selvsagt at du konkurrerer mot resten av verden og dermed er ikke nødvendigvis lønningene høye uten at jeg skal uttale meg sikkert angående det. Tror fortsatt folk er villige til å betale litt mer for et bedre resultat. I hvert fall har jeg vært det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har selv brukt siden UpWork til å benytte meg av programmereringstjenester på oppdragsbasis. Når jeg har lagt ut mine oppdrag har jeg sett at det er mange ulike kategorier der som ikke har med programmering å gjøre. 

Kanskje du kan registrere deg og se om det er noe der du kan bidra med?

Minuset er selvsagt at du konkurrerer mot resten av verden og dermed er ikke nødvendigvis lønningene høye uten at jeg skal uttale meg sikkert angående det. Tror fortsatt folk er villige til å betale litt mer for et bedre resultat. I hvert fall har jeg vært det. 

Kom over UpWork her om dagen. Var veldig usikker på hvor bra den er, men siden du, som selveste diskusjon.no medlem, anbefaler, skal jeg definitivt teste! Takk! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Mnmu8bXnRB

Kom over UpWork her om dagen. Var veldig usikker på hvor bra den er, men siden du, som selveste diskusjon.no medlem, anbefaler, skal jeg definitivt teste! Takk! :)

Nå betyr vel ikke det å være medlem av diskusjon så veldig mye. ;) 

Men jeg har positive erfaringer med siden som kunde. Har nettopp avsluttet en kontrakt med en programmerer og hadde en annen like før. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke har brukt siden før nå.

For min del ser jeg alltid på anmeldelser og om de faktisk har tjent penger på UpWork. Har de det, skriver bra (strukturert engelsk) og har et godt forslag til jobben jeg ønsker, så får de som regel jobben. 

Fikk en del henvendelser fra folk som ikke hadde tjent penger enda og ikke hadde anmeldelser. Disse fikk dessverre ikke arbeid av meg. Så det kan være vanskelig å komme inn i markedet.

Lykke til og si gjerne fra om det gir deg arbeid! :)

Lenke til kommentar

Nå betyr vel ikke det å være medlem av diskusjon så veldig mye. ;)

Men jeg har positive erfaringer med siden som kunde. Har nettopp avsluttet en kontrakt med en programmerer og hadde en annen like før. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke har brukt siden før nå.

For min del ser jeg alltid på anmeldelser og om de faktisk har tjent penger på UpWork. Har de det, skriver bra (strukturert engelsk) og har et godt forslag til jobben jeg ønsker, så får de som regel jobben. 

Fikk en del henvendelser fra folk som ikke hadde tjent penger enda og ikke hadde anmeldelser. Disse fikk dessverre ikke arbeid av meg. Så det kan være vanskelig å komme inn i markedet.

Lykke til og si gjerne fra om det gir deg arbeid! :)

Har testet litt forsiktig nå og sett en del hva folk skriver. Forstår at man i starten må selge seg inn ganske billig for akkurat som du sier å få anmeldelser og vise at man duger. Men sånn er det vel overalt egentlig, så jeg priser meg lavt nå i starten i håp om å få et par jobber

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Mnmu8bXnRB

Har testet litt forsiktig nå og sett en del hva folk skriver. Forstår at man i starten må selge seg inn ganske billig for akkurat som du sier å få anmeldelser og vise at man duger. Men sånn er det vel overalt egentlig, så jeg priser meg lavt nå i starten i håp om å få et par jobber

Del gjerne hva slags jobber dette gjelder og hvordan det går! :) Jeg tipper du kan skille deg ut med gode engelskkunnskaper.

Som du sier er nok nøkkelen å prise deg lavt i starten og sørge for at du gjør førsteklasses arbeid og får en god anmeldelse. Har du et par gode anmeldelser, så er mye gjort.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...