Gå til innhold

Test av X70

rhumbor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har x70 selv nå og er fornøyd med den...enkle og gode menyer,minuset er at det ikke går å lagre ord på T9,kameraet er helt greit...lyden kunne vært bedre,den er litt svak på samtaler med enkelte...batteriet vet jeg ikke så mye om ennå da jeg bare har ladet den to ganger hittil...ellers så synes jeg telefonen er veldig fin...spesielt er størrelsen på den perfekt...

Lenke til kommentar
Har x70 selv nå og er fornøyd med den...enkle og gode menyer,minuset er at det ikke går å lagre ord på T9,kameraet er helt greit...lyden kunne vært bedre,den er litt svak på samtaler med enkelte...batteriet vet jeg ikke så mye om ennå da jeg bare har ladet den to ganger hittil...ellers så synes jeg telefonen er veldig fin...spesielt er størrelsen på den perfekt...

Hvor fikk du tak i den? Så at hardwarebutikken hadde 1 på lager for et par dager siden.

Lenke til kommentar

Hvor fikk du tak i den? Så at hardwarebutikken hadde 1 på lager for et par dager siden.

Den kjøpte jeg i butikken jeg jobber...har den på lager her nå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...