TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Nei det har jeg ikke gjort på mange år. Har du bodd på hotell i løpet av 2019? HVA!! Koser du deg ikke med deg selv? Jeg syns jeg hører lille karen din skriker etter oppmerksomhet. :lol: Nei, har aldri bodd på et hotell. Har du vært i Japan og spist demmes sin mat delikatesser? Endret 2. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Som jeg nevnte i min forrige post så sluttet jeg med det i 16-17 års alderen. (er i midten av 20-årene nå) Sånn er det bare. Noen har større behov enn andre. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 He he ja det er helt sikkert... Er jo ikke alltid man får no sex hver dag så da må man jo ordne det sjæl da.... Ja jeg har vært i japan men ikke spist noen delikatesser trur jeg Har du noen unaturlige behov? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Unaturlig behov!! Hem, jeg tror det, er ikke sikker. Har du sett et albino menneske med egne øyner? https://images.app.goo.gl/rdZEM3vBQyopEDSN9 Endret 2. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ja det har jeg. Har du en venn du kan prate med om alt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Det har jeg. Jeg besøkte et skjult Albino-hjem i Tanzania. (slike folk blir jaktet på der nede) Et utrolig sterkt møte var det. Har du hatt opplevelser som har sjokkert deg før? Endret 2. mai 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ja det har jeg. Har du en venn du kan prate med om alt? Nei det har jeg dessverre ikke. Har du opplevd noe sjokkerende før? (trenger ikke å si hva altså) Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ja det har jeg.. Var veldig trist.... Har du langt å gå til butikken? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Nei. Har to butikker fem minutters gange unna i hver sin retning. Har du grønne sokker på deg nå? Endret 2. mai 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Nei bruker ikke grønne sokker. Har du blått undertøy på deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Nei jeg har hvit boksershorts på meg nå. Har du noen du kjenner som er gravide i dette øyeblikket? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Nei det har jeg ikke. Har du noen i familien som jobber som brannmann el politi? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Hvis du mener de aller nærmeste, mor, far og søstre. Da er svaret nei. Hvis det er familie som onkler, tanter og søskenbarn, da er jeg usikker. Har du noen par ramp unger? Hvis du ikke har barn selv, er du rampete? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Ingen rampete unger her. De er bare snille. Belive it or not. Bare meg som er rampete, vil nok alltid være det He he Har du hatt en god natt? Endret 3. mai 2019 av Arizona Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ja den var ganske gjennomsnittlig. Har du hatt haglbyger hos deg i dag? Lenke til kommentar
Osp Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Nei, fint vær idag. Har du vært i Russland? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 ALldri vært i Rusland for en dag.Bare kjørt igjennom rusland, tror jeg. Har du kjørt igjennom Estland? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Nei det har jeg ikke. Har du vært i land utenfor europa? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Nei, det har jeg ikke. Hvar du vært i land utenfor grensen til Asia? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Litt usikker på hvilke land som ligger der... Har du vært i USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg