Gå til innhold

Hvilken iPhone modell skal en velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er mer forskjell i praksis bruk mellom de ulike modellene som betyr noe fremfor tekniske spesifikasjoner. For den som skal bruke den så er jo 99% av all bruk spotify, bilder, snapchat, instagram og imessages, så sånn sett så står bra kamera høyt på listen sammen med en klar og fin skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ja har liksom kommet frem til at X, XR og XS er de nye modellene. Men hvorfor XR og ikke X eller XS?

X er fra 2017, XR, XS og XSmax er fra 2018. X er fortsatt en god telefon, XR er et rimelig alternativ i den nyeste serien. XR har dårligere skjerm og kamera, og mangler ekte 3D-touch, men er en god del rimeligere enn XS. Hva man velger kommer an på hvor mye man skal legge i det, og krav/ønsker fra brukeren.

Veil priser:

XR: 8690

XS: 11490

XSmax: 12690

Lenke til kommentar

Ikke noe som er helt "vanvittig stor forskjell", men skjermen er bedre på X vs XR - syns jeg. Så jeg ville valgt den pga det, samt at jeg liker 3D Touch. Kameraet på X er vel også bedre 

Men ingen av de er "dårlige" kjøp, tror du  scorer bra med populæritetspoeng uansett hvilken av de du går for :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Håper da at konfirmanten ønsker seg en iPhone, og ikke legger den ut på Finn som uønsket gave fordi han/hun ville ha Huawei.

Lenke til kommentar

XR har den største skjermen og best batterilevetid av disse modellene. Den er også såpass mye rimeligere at du kan gå opp til versjonen med 128GB og i tillegg hive på et par AirPods.

X/XS er hakket penere og har en ekstra portrett-linse. Det er den eneste reelle forskjellen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Går for full pupp, XS med 256GB. Like greit når du uansett skal ut med såpass mye penger, i mine øyne. Men det er klart, det er enkelt for meg å bruke andre sine penger :p

Jeg er også flink til å bruke andres penger... :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...