Redaksjonen. Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 FORSKNING: Nå kan studenter finne jordas tyngdeakselerasjon, lydhastigheten i luft og jordas magnetfelt ved hjelp av mobiltelefonen Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) Smart. Endelig kan jeg finne ut hvor mange joule jeg generer ved å kaste telefonen hardest mulig i veggen. Vi har en vinner! Eller om jeg skyter telefonen, finner jeg utgangshastigheten på våpenet. Fiffig. Hva med å implementere en temperatur-sensor, så jeg kan finne ut når steika er klar, bare ved å kikke på telefonen som ligger oppå steika. ?? Endret 23. april 2019 av Sandormen 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) En ganske dårlig korrekturlesing i artikkel. En heter Simen og en henter Stian, begge Hellesund. Enten er disse brødre, onkel og nevø, far og sønn (noen andre alternativer), eller så har dere ikke korrekturlest nok ganger Forslag korrekturles artikkel om igjen, men også for andre feil enn de jeg har oppdaget eventuellt. Vitner om en hastverksartikkel i påskesola. Endret 23. april 2019 av G Lenke til kommentar
Börje Forssell Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Er artikkelen bare en demonstrasjon av utdannelsesnivået i den norske skolen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå