Mathea Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Beklager om dette er et skikkelig dumt spørsmål, men spør i håp om at det skulle finnes en løsning. Min mor skrev før påske noe for jobben, og da hun skulle slette noe i Word-dokumentet som hun ikke trengte allikevel, slettet hun (les: klippet ut) for mye. Akkurat hva som skjedde etter det er jeg litt usikker på, men hun klarte i alle fall ikke å få det fram igjen, og både dokumentet og pc-en har vært avsluttet etterpå. Hun har skrevet inn andre ting i dokumentet nå, som er lagret i samme dokument. Jeg har vært inne og sett, og det er ikke noe på utklippstavlen i Word som jeg kan se, og det går ikke an å angre handlinger i dokumentet nå etter det har vært lukket. Finnes det noen form for lagret minne på pc-en eller et sted utklipp er lagret? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) Fant en gammel sak; https://word.tips.net/T000157_A_Real_AutoSave.html Vet ikke om autosave er på som default eller om word isåfsll lagrer mange saves eller overskriver den samme. Kan generelt lite om word. Registrerer forøvrig at du sier at dokumentet er i ettertid lagret. Iflg artikkelen blir isåfall evt autosaves slettet. Endret 22. april 2019 av Invader Zim Lenke til kommentar
Mathea Skrevet 23. april 2019 Forfatter Del Skrevet 23. april 2019 Tusen takk for svar =) Virker som om det er borte da, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Hvilket operativsystem kjøres på den maskinen? Har du sjekket om der finnes noen tidligere versjoner av filen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå