7X89GTG1 Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Er paa utveksling i Texas med et par uker igjen naa. Har sett litt paa prisene for biler her, og virker veldig fristende med en 2005+ mustang gt for under 3000$, kryr av dem her. Men naar jeg ser paa avgiftene for import av Norge ser du jo ut som et avgiftshelvette. Hva jeg kunne komme opp med var naermere 130 000(?!?!?!)NOK kun i avgifter. Deretter moms, frakt, og ikkeminst prisen paa bilen. Er det her ritkig? Er det noen vei aa unngaa dette avgiftshelvette? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Det kan nok stemme, det er bare å vente til bilen er gammel nok for å slippe avgifter. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 For ikke å glemme moms på frakt. Og ja, norge er et avgiftshelvette, ingenting nytt der. Lenke til kommentar
7X89GTG1 Skrevet 22. april 2019 Forfatter Del Skrevet 22. april 2019 Blir egentlig ganske pissed naar jeg ser hva prisene for det greiene her er. Kan ikke kjope noe lignende for den prisen i Norge heller, blir litt oppgitt. Har vel faatt s,ake litt for mye frihet i statene, I guess. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Takk for tipset forresten, kanskje jeg skulle kjøpt meg en Mustang ved neste bilbytte. Jeg har betalt nøyaktig 0,- i mva og avgifter for min bil (Kan kun brukes på fastlandsnorge 3 mnd i året da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå