TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2019 Samme her. Jeg savner å spise hjemmelaget kanelboller. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Ikke jeg... Laget det i helgen...Blir feit av det jeg altså.. Jeg savner å ikke legge på meg når jeg tenker på noe digg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Kjære deg Arizona. Man legger ikke på seg bare ved å tenke på ting. Hvis det stemmer så hadde jeg vært på størrelse med et fjell nå. Jeg savner mer norske nyheter og ikke bare oppdateringer fra USA osv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Nja, kanskje. Jeg savner noen av barnelekene jeg hadde som barn. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Kjære deg Arizona. Man legger ikke på seg bare ved å tenke på ting. Hvis det stemmer så hadde jeg vært på størrelse med et fjell nå. Jeg savner mer norske nyheter og ikke bare oppdateringer fra USA osv. Joda jeg lover deg det er mulig... Ikke jeg.. Jeg savner en jobb jeg hadde for mange år siden Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Ikke jeg. Jeg savner den ukeplanen vi startet skoleåret med. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Ingen skole lenger her. Nå er det jobb og arbeidsliv som gjelder. Jeg savner faktisk VGS av og til. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Det går jeg på nå! Jeg savner den gamle PCen jeg kjøpte i 2015. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Hva skjedde med den? Jeg savner tiden jeg var liten og lekte med Lego. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Jeg og, men lekte mest med Playmobil Jeg savner en is jeg spiste som liten Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Jeg også (kaptein sabeltann-isen) Jeg savner å drive med frivillig arbeid. Vurderer å starte opp igjen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Det har jeg aldri gjort... Men så flink du er da Jeg savner en tid da jeg var rundt 19-20 år og hadde det så utrolig gøy...Crazy Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Jeg savner også den tiden. Jeg savner en kollega jeg jobbet med tidligere. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Samme her.. Jeg savner en samboer pappaen min hadde når jeg var liten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Jah, jeg savner også å bo lag med noen. Jeg savner snart å lage helt hjemmelaget middag. Kanskje jeg må prioritere det igjen. Endret 8. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Det gjør jeg for ofte... Jeg savner Gøy saften som var før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Den saften går ann. Savner ikke den på noen måter. Jeg savner å spise ordentlig brenneslesuppe. Det er farlig godt. Jeg har prøvd å lage det selv, men ble mislyktes. Endret 8. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Det har jeg aldri smakt, såjeg veit ikke hvordan dette egentlig smaker... Jeg savner en bok som jeg trodde var i bokhyllen, men ikke klarer å finne den igjen... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Ikke jeg. Jeg savner sommeren. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Ikke så veldig, blir som regel for varmt og lyst. Jeg savner helg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg