Skogslik Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Hadde ikke ferie i fjor, jobbet hele sommeren. Jeg savner årstall jeg aldri har levd på engang. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 Hadde ikke ferie i fjor, jobbet hele sommeren. Jeg savner årstall jeg aldri har levd på engang. HÆ!! Hva mener du? Jeg savner denne ketchupen. Den er veldig god. :dribble: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Har ikke smakt den vet ikke. Savner Mac n Cheese nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Samme her. Jeg savner Fjordland i skål Pasta med ost og skinkesaus nå. :dribble: Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Det gjør ikke jeg. Jeg savner en klem. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Jeg sender deg en virtuell klem Arizona. Håper du får en fysisk klem også av folk nær deg. Jeg savner et liv uten regninger å betale. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2019 Forfatter Del Skrevet 1. september 2019 Samme her. Jeg savner to Super Nintendo spill mamma har rotet vekk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Ikke jeg. Jeg savner en Youtuber som ikke lenger er aktiv. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg sender deg en virtuell klem Arizona. Håper du får en fysisk klem også av folk nær deg. Jeg savner et liv uten regninger å betale. Tusen takk. Den trengte jeg Ser sjeldent på youtube. Jeg savner en jobb Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg har jobb. Håper du lykkes i jobbsøkingen etterhvert. Jeg savner å være i bedre form. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg og, vært litt lat med treningen i det siste. Jeg savner noen som kan sparke meg i gang med treningen igjen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Jeg og, vært litt lat med treningen i det siste. Jeg savner noen som kan sparke meg i gang med treningen igjen. Ikke jeg, jeg trener Karate. Du kan også begynne med kampsport, Ari-ZO. :yes: Jeg savner å ha sex med en partner. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ja det var fint den lille perioden jeg hadde en kjæreste. Jeg savner sommeren allerede. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Ikke jeg, jeg trener Karate. Du kan også begynne med kampsport, Ari-ZO. :yes: Jeg savner å ha sex med en partner. Er ikke no sånt her jeg bor..... Jeg savner også sommeren. Jeg savner å kunne være impulsiv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Nja. Er ikke så impulsiv. Jeg savner en strand i Rogaland som jeg var på i sommer. Der var det fint. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Har ikke veg. Jeg savner å kunne drekke meg dritings uten å bli fyllesjuk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Skal vi dreke sammen en real fylle kulle. Savner cola nå Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Drikker ikke Cola, så ikke jeg. Jeg savner en kollega jeg ikke har sett på lenge. Treffer h*n i morgen igjen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg. Jeg savner handleturene til Finland jeg var med på. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Jeg har aldri vært i Finland. Jeg savner en venn ifra Estland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg