Arizona Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Samme her, det hadde vært deilig. Savner familie som bor langt unna Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Ikke jeg. Jeg savner et eller annet nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Finnes det en tredje versjon? Jeg savner et liv uten stress og problemer. Jah, det gjorde det en liten stund. Her er den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1845704 Ikke jeg. Jeg savner et eller annet nå. Ikke jeg. Jeg savner hjemmet mitt nå. Skal jo reise hjemover i morn så. Endret 23. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Aldri sett hjemmet ditt så vanskelig å svare på. Men det er sikkert veldig fint, så jeg også Jeg savner min første reise jeg dro på alene. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 ikke noe svar vet ikke nok Jeg savner Mr Supergomp reservekanal gamle bruker Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Savner også Mr-SM-RK. Uansett... Aldri sett hjemmet ditt så vanskelig å svare på. Men det er sikkert veldig fint, så jeg også Jeg savner min første reise jeg dro på alene. ...så, velkomme tilbake med din opprinnelige profil Mr-SG. Jeg savner å gjøre noe, etter annet, hva som helst nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 (endret) Samme her. Jeg savner mini-Oreo i boks. Endret 25. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Aldri smakt. Jeg savner bedre veier i dette landet. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Samme her, de er helt for jævlige. Jeg savner mine gamle venner Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Noen av dem ja, savner å prate om gamle dager, mimre og prate skit. Samt etterhvert om nye prosjekter, fremtiden og hvordan livet går. Friends come and go, but diamonds are forever. Hvor kjøper du dinosaurkjeks i Sverige btw? Har noen turer dit i året. Jeg savner å kjenne lidenskap for noe som varer. Ofte blir jeg for ivrig i starten på noe, så dabber det helt av etterhvert. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 De kjøper jeg på nordby senteret på Nordby supermarked, ellers har de hatt de på Coop Forum utenfor gøteborg også Samme her. Jeg savner å være litt singel på sjekker`n Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Ikke jeg. Jeg savner sol og fint vær akkurat nå. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Delvis, d.v.s at det er delvis overskyet her nå. Jeg savner å ha et prosjekt å holde på med. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Samme her. Er stort sett bare jobb som blir det nærmeste jeg kommer prosjektet. Jeg savner Grimstad. Lenge siden jeg har vært der (selv om det bare er 1 time unna) Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Ikke jeg, har vært der en gang el to når jeg var liten bare. Jeg savner å glede meg til å stå opp Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Ikke helt her faktisk, jeg liker å stå opp om morgenen. Gjerne så tidlig som 07, selv på helg. Om man har et gjøremål den dagen så er det godt å gjøre det unna på dagen, for å slappe av på kvelden. Blir det rutine så er det null stress å stå opp. Jeg savner å ha en jobb der jeg kan jobbe ute. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Ikke jeg. Jeg savner brannstasjonen der jeg bor. Dem har jo en midlertidig base frem til ny brannstasjon er bygget. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg også. Viktig at alle kommuner har god brannsikkerhet. Jeg savner en psykolog å ha gode samtaler med. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Ikke jeg. Jeg savner Big One American Diner. Likte veldig godt den med kylling. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Aldri smakt den. Tipper den er god. Jeg savner en iste jeg nettopp drakk opp. Den var god og jeg vil gjerne ha mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg