Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Har jobbehelg så er vel sånn midt på treet her. Jeg savner å se favorittlaget mitt på øvre halvdel av tabellen. (fotball) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 Ikke jeg. Jeg savner mørketiden. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 IKKE jeg. Jeg savner den varme sola Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Samme her! Jeg savner hektisk aktivitet i telle-trådene... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Samme her. Jeg savner hektisk aktivitet i Bannetråden v3. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Er ikke med der lenger. Ble for mye rot og tullball. Jeg savner All verdens land tråden. Synd at den ble fullført. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Har aldri vært på den.. Jeg savner en film jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Er ikke med der lenger. Ble for mye rot og tullball. Jeg savner All verdens land tråden. Synd at den ble fullført. Jeg har laget en lignende lek av den leken. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1844587 Har aldri vært på den.. Jeg savner en film jeg ikke husker navnet på. Er usikker på om jeg har en film som jeg savner som jeg har glemt navnet på. Jeg savner å bli invitert til bursdager. Endret 9. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Er ikke med der lenger. Ble for mye rot og tullball. Jeg savner All verdens land tråden. Synd at den ble fullført. Kan ikke vi starte den på nytt? Samme her. Jeg savner en av kattene mine som sprang så fort ute! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Jeg har laget en lignende lek av den leken. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1844587 Er usikker på om jeg har en film som jeg savner som jeg har glemt navnet på. Jeg savner å bli invitert til bursdager. Jeg har sett den tråden. Sikkert kult for de interesserte men jeg er ikke så gira på lover og slikt. Mer geografi og fremmede kulturer jeg liker Kan ikke vi starte den på nytt? Samme her. Jeg savner en av kattene mine som sprang så fort ute! Det hadde gått an... men da måtte det ha blitt en V2 av noe slag. Hvis ikke blir den sikkert bare stengt. Savner ingen katt her. Jeg savner quiz. Endret 9. mai 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2019 (endret) Jeg har sett den tråden. Sikkert kult for de interesserte men jeg er ikke så gira på lover og slikt. Mer geografi og fremmede kulturer jeg liker Det hadde gått an... men da måtte det ha blitt en V2 av noe slag. Hvis ikke blir den sikkert bare stengt. Savner ingen katt her. Jeg savner quiz. Man bør være oppmerksom på lover og regler selv om man er eller ikke er opphengt i det. Men uansett det er greit. ¦3 Jeg savner ikke quiz. Det går ann på et hvis. Jeg savner og få favoritt kjørten på meg. Den er blidt for liten eller at jeg har lagt på meg. ¦| Endret 10. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Ikke jeg, Har ikke lagt på meg....Og har ingen favoritt skjorte.. Jeg savner å kunne gå og legge meg igjen nå... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Ikke jeg. Jeg savner ikke noe nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Det gjør jeg. Jeg savner et dokument jeg ikke finner på PCen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Ikke jeg. Jeg savner en real fest. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Jeg også faktisk. Lenge siden jeg har vært på et skikkelig godt lag. Kanskje 1 år siden. Jeg savner en turkompis. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2019 Jeg savner en spille kompis, ikke en natur kompis. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Ikke jeg, foretrekker tur kompis Jeg savner at noen lager middag til meg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Tja, hadde vert greit det. Jeg savner tiden med pirater, skulle levd da.... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2019 Ikke jeg. Jeg savner Sesam Stasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg