Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Hei. Jeg har en gammel Derbi-scooter og en nyere Viarelli-scooter. Begge har mistet bremsevæsken foran, muligens må noen pakinger eller slanger skiftes, jeg har virkelig ikke peiling på slikt. I tillegg skulle jeg gjerne hatt en enkel service på de. Hovedproblemet er at jeg synes det er veldig vanskelig å komme i kontakt med noen som kan gjøre denne lille jobben for meg. Ingen av scooter/MC-verkstedene jeg har ringt (ringt 8-10 stykker) vil røre Viarelli, fordi dem allerede har sine 'egne' merker de reparerer på. Det ene forhandleren som har Derbi til salgs, kunne utføre reparasjon på den - men med 8-10 ukers ventetid. Noen som kan gi meg tips? Jeg ser ikke for meg å skulle leie henger og kjøre scooterne til Sverige (Viarelli) og vente 10 uker på den andre. Noen forslag til småverksteder/bakgårdsverksteder som kan gjøre jobben for meg? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Har du prøvd å tråle Google for mc-verksteder? Bremser er en utrolig enkel jobb som nesten hvem som helst kan klare, forutsatt at det går an å få tak i deler. Evt. prøve Finn eller Facebook om noen har lyst til å reise til deg med verktøy og se på det. Diagnose tar sikkert ikke mer enn 5-10 minutter og reparasjon 15-30 minutter litt avhengig av feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Har du prøvd å tråle Google for mc-verksteder? Bremser er en utrolig enkel jobb som nesten hvem som helst kan klare, forutsatt at det går an å få tak i deler. Evt. prøve Finn eller Facebook om noen har lyst til å reise til deg med verktøy og se på det. Diagnose tar sikkert ikke mer enn 5-10 minutter og reparasjon 15-30 minutter litt avhengig av feil. Jeg har ringt de jeg kunne finne i nærheten (Oslo Sentrum), uten hell. Godt tips med facebook eller Finn, jeg kan prøve det med mindre det kommer opp noen andre gode forslag Lenke til kommentar
Bredpitt Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 Mc service på Lørenskog er merkeuavhengig og reparerer alle scootere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå